2013年12月3日星期二

泰驚無險。買買食食嘆嘆嘆 @ 泰國。泰國 DAY 4 (PART 1/2) ( 3-DEC-2013 )

( 3-DEC-2013  TUE  Day 4 ~ Part 1/2 )

7 點鬧鐘響咗   諗住起身架喇   不過里奧大人都話想瞓多陣   唔想去市集火車喇   話好似好趕咁喎   咁好啦   我都繼續瞓   呵呵   因為難得叫做瞓得好嘛 ~


我一起身就同里奧大人講   尋晚瞓瞓下有 d 凍添呀   佢話我可能尋晚比人摔走哂 d 老泥   d 毛孔擴張哂   所以吸到冷氣喎   痴線   哈哈 ~

今日天色暗咗 d 噃


9 點幾起身   我話要去 Platinum 買裙褲   一定要買到為止呀   佢見我咁鍾意   所以一定唔會 say no   我唔想有遺憾咁樣離開泰國呢   嘩哈哈 ~

烚蛋好味呀   最勁係個碗唔熱   但隻蛋係熱架   勁


Oats Cookies 唔啱我   哈哈


炒米粉 / 炒菜 - woo 即刻諗起 Sambal 撈米粉


炒飯


豬肉腸 / 雞肉腸 - 個牌係有隻豬樣架   所以唔識字都知係豬肉黎嘅 ^^


火腿 / 煙肉


里奧大人最愛嘅麥皮


Spicy spicy


咁快無哂 d 果汁嘅





今日又坐呢度


我超鍾意嘅紙皮石   同埋 d 英文字體 ^^



我叫做試新嘢啦   哈哈   左邊條豬肉腸味道同口感唔太啱我   右邊嘅甜酥好味呀   不過個餡就甜咗 d   唔係就 perfect 喇


完全無諗過唔食喎   呵呵


再黎


半生熟蛋



里奧大人要走芽菜   又唔落蔥   都係我碗吸引 d


我唔係咁習慣朝早食生果


11 點出發去 Platinum 喇   突然覺得泰國好凍呀   好似凍過香港咁   搞笑 ~



坐 Tuk Tuk 影架   所以比較抽象 ^^   呢度係附近嘅 Apartment


經過 Emporium   里奧大人無啦啦又話要去洗手間   咁我又影下聖誕飾物啦   又睇下咁啦   最後變咗佢等番我   哈 ~

里奧大人話佢準備執番支筆   我仲以為支筆跌緊落地添   因為咁樣睇支筆好似淩空咁


隻八哥公仔肥嘟嘟超過癮


聖誕杯好靚





好鍾意呀









見到都開心









坐 BTS 去到 Chit Lom   見到 Beauty Buffet 有得買唇彩   所以即去買喇   因為 Phrom Phong 果間無貨   好感恩 Chit Lom 有呀 ~



老遠見到 BTS 黎緊嘅時候   我已經行到出黃線外準備影相架喇   我聽到有哨子聲   不過無理呀   之後我越行越出   哨子聲就越大   我先知對面嘅職員叫我唔好行咁出咋  woo   樣衰



有螢幕顥示目的地   我鍾意咁呀


泰國人都鍾意篤篤篤


又經過 Central World   都好平靜噃 ~


隻熊仔會爬上去



朝早 11 點幾   馬路都無咩車



就黎又到 Platinum 喇




排隊


行到 Big C 門口見到有椰皇   所以又買黎飲   好清甜呀   但飲完凍到震呢 ~



椰汁 ( 25B )  / 椰皇 ( 30B ) - 我飲椰皇架   好清甜   同埋夠哂冰凍   飲完之後勁想着長袖衫   哈哈


好多街邊檔



呢度都有筍嘢架


差唔多到 Platinum 喇   依家就無咩車   中午 3 點幾就另一個世界喇


12 點終於到達 Platinum 喇   今次決定認真行   所以由 Zone 3 開始睇   點知今次睇第一檔已經見到裙褲   超級感恩   雖然唔係我要嘅款   但都應該好好着   所以里奧大人叫我買咗 2 條先   之後先再行 Zone 1 & Zone 2 喇 ~

無咩人行   真係行得好舒服   可以間間都睇下


去到 Zone 2   見到里奧大人最想買嘅迷彩褲   所以叫佢買 1 長 1 短   之後又見到裇衫   佢又買咗 5 件   之後佢又買下我又買下   拎到有 d 攰   所以去 Black Canyon 飲杯咖啡   原來都已經 2 點 ~

喺呢度買咗 5 件裇衫 ( 2,345B )


Black Canyon Coffee 喺 G/F


我飲 Mocha ( 85B ) / 里奧大人飲 Ice Mocha ( 85B )


好想擁有呢套杯碟   細細隻超勁可愛


細細杯   啱哂咀細細嘅我    嘩哈哈哈



我要飲熱嘢   家姐覺得好出奇   哈哈


Ice Mocha 都 ok 架


飲完都差唔多 3 點   里奧大人話餓   咁就去 Food Hall 食嘢   食完再買   總之唔可以離開 Platinum   哈哈 ~


我好鍾意佢地個大沙律盅 ^^


d 沙糖好靚呀


整整齊齊又乾淨


就係比呢塊大燒肉吸引住喇



沙爹雞肉串 ( 60B ) - 都 ok 架   又多沙嗲汁   里奧大人仲以為我自己 "北" 添呀   不過我最鍾意係食 d 酸瓜


Tom Yum Noodle with Pork Soup ( 45B ) - 好好味呀   仲以為無味道添


Spicy Seafood Salad ( 70B ) - 買錯咗啦   其實我想買 Papaya Salad    不過見到 with Salted Crab   所以唔買   因為 d 蟹仔好腥架


Red Pork and Roasted Crispy Pork with Rice ( 65B ) - 得果 dddd 脆皮   呃人   同埋 d 飯好 "烘"   最驚食呢 d 米   所以無咩點食囉


芒果糯米飯 ( 大 ) / 榴槤糯米飯 ( 細 ) - 呢度 Total 145B   里奧大人問我係咪要大   咁梗係啦   仲駛問嘅




我地坐最入   窗口位添   所以好靜


呢餐食咗 375B


泰國呀   唔好再搞咁多嘢啦


孖寶


好喇   諗住食完再買家嘛   所以去洗手間先   一出洗手間   之後見到有個男人跟住我出黎   嚇死我呀   以為入錯咗男廁   不過里奧大人話係個男人入錯女廁   阿姐叫佢出番黎   woo ~   

之後我就買多 2 條裙褲   咁諗住再買 placemat   點知里奧大人話得番 400B 咋   耶   搞錯呀   不過唔理喇   照買    最多買 350B 果款算數   最緊要留番 50B 坐 BTS 咁就得架喇 ~

要走喇  期待再見 ~~~~



Tuk Tuk 顏色好靚


塞車喇 @@



4 點半去到 Chit Lom 站   見到 Super Rich 就即去唱錢喇 ~


唱咗 HK2,000 ( 4.08 )   又高咗 ^^


呢日未完架

6 則留言:

  1. 大食笠..你真係勁有食力~哈哈
    我想食榴槤糯米飯呀..個榴槤香唔香架? 唔香要回水
    曼谷shopping+spa真係最正~不過咁多年又有埋地鐵
    依然咁塞車~真係唔太明! 紅燒飯個汁好恐怖..太多啦
    餸料真係好少~不過我都覺泰國湯粉麵係最好食
    你同阿喂一樣啦.早餐一定食~跟住係街見到又會食~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 細食笠 我勁有食力呢家嘢 妳唔係依家先知嘛 嘩哈哈哈 ~
      不過我咁食法都無肥到喎 ( 勁開心 ) 但小奧就肥咗起碼 8 磅呀 ~
      個榴槤好香架 所以小奧咪一個人食鬼哂囉 衰 ~
      但我喺超市見到果 d 一 pack pack 榴槤就唔靚喇 硬崩崩咁 又淡色 ~
      無錯 曼谷 shopping + spa 真係超級正 唔好再講 嘩哈哈哈哈 ~
      好在有 BTS 咋 唔係咁塞法真係人都顛 ~
      紅燒飯 d 飯先恐怖呀 個汁反而 ok 可能妳唔 like 汁 ^^
      泰國湯粉麵真係好正 同埋細細碗就最好 唔駛食到咁飽 食唔到其他嘢 ~

      刪除
  2. 原來咁多彩色膠帶賣啊曼谷
    我呢期好like 依D 膠帶 等我又去買 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 表呀 d 彩色膠帶真係好鬼靚 可惜我用唔着呢 ~
      不過我唔知係咪因為 x'mas 先咁多塊彩色膠帶架噃 ~~

      刪除
  3. sawade泰一之~ 午安好呀 好多日冇見喇..放假既時間就算冇嘢做都過得好快呀 聖誕假你去佐邊樹呀...我冇乜地方去過呀 小俊勁忙呀...真係辛苦
    去旅行唔係特別有嘢做都唔想早起身喇 relax下嘛 酒店好緊要架..你地住慣呢間所以瞓得好好喇 實每日都叉充電~ 我朋友12月去泰國話夜晚要着皮褸喎 人地唔知會唔會以為佢儍添呀...不過冬天去泰國c服啲 起碼行街都唔會流晒汗而唔想行嘛
    泰國啲裙褲靚架 我以前去都有買..又濶身又c服又平喎 不過你買親都咁多件既..着唔着得晒架
    泰湯粉類好味呀 真係唔知點解佢地隨隨便便都煮得咁好味既 你一日最勁可以食幾多碗呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 二木木早呀 今日妳應該有得放早啦 我就一定一定無呀 ~
      真係好多日無見妳啦 拻妳呀 哈 ~
      放假嘅時間真係過得勁快 同埋我地又遲起身呢 食埋早餐其實都無咗半日架喇 ~
      聖誕假去咗深水埗買嘢咋 小俊假期都要番工架 咁真係好辛苦呀 ~
      去旅行其實都唔會瞓得好晏 如果我鍾意食酒店嘅早餐 我實教鬧鐘起身架 ~
      呢間酒店好舒服 不過床褥太淋 唔係瞓得更好 ~
      妳 frd 又誇咗 d 喎 夜晚係清涼 又未至於凍 但如果飲咗凍嘢就真係覺得凍喇 好似我咁 嘩哈哈 ~
      嘩 妳都覺得泰國 d 裙褲好舒服呀呢 umm 我應該着得哂嘅 ~
      泰國湯粉真係好正 最正係酒店都食到地道風味嘛 ~
      早餐最多食 3 碗 因為 d 魚蛋都好飽肚 同埋我仲食其他嘢嘛 ~

      刪除