2013年12月10日星期二

馬蹄粟米炒粒粒 ( 10-DEC-2013 )





( 10-DEC-2013  TUE )


尋晚 11 點 15 分就瞓喇   感恩一覺瞓天光呢 ~


今朝又飲番中藥   所以都係食奶油多算喇 ~




菇場忙到 11 點   之後開始 hea 過   爽 ~


Lunch box 又係叉燒飯   好驚啦   因為我真係麻麻地叉燒呢 ~


諗住 hea 過   點知無啦啦又忙到爆喎   所以好快就放工啦 ~


我要買嘅嘢   多數落 reminder   咁唔駛記咁多嘢嘛   咁本來今晚要去街市買餸   但睇睇下所有嘢屋企都有   所以最後只係去太興買叉燒就得   夜晚又凍咗好多   所以我好想快 d 番屋企   不過開心得滯   番到屋企諗住開門   先知道唔記得買叉燒   又要再落去買過 ~


番到屋企就開機洗衫   好想快 d 洗哂 d 衫呀   了咗心事 ~


媽咪上星期五買咗 2 包馬蹄比我   所以用 1 包黎煲 " 黑木耳雪耳馬蹄水 "  另外 1 包就炒粒粒 ~   

6 點半就預備晚餐   因為要切粒粒   所以要多 d 時間   今晚 7 點半可以開飯   不過就得我自己食先   因為里奧大人話想喺公司做埋 d 嘢   唔駛拎住部電腦周圍走   好重呢 ~  


是日晚餐 - 馬蹄粟米炒粒粒 


馬蹄粟米炒粒粒 - 今晚去太興買 $20 叉燒   點知條友一切就切咗 $33   我睇佢切嘅時候都覺得多   因為平時好細件之嘛   佢仲叫我要   又無禮貌   痴痴地   所以我都用 d 唔好嘅語氣同佢講   " 切多咗成倍呀   唔要咁多   再切過 "   之後佢切到 $28   我話 " 要 $20   再切過 "   不過最後都切到 $24   咁我都 ok   不過我好憎 d 人咁嘅態度囉   明屈咁 ~


搞掂哂就沖涼   之後就熨衫   里奧大人 9 點幾先番到屋企   好在洗 2 個兜仔咋   唔係叫佢自己洗   我唔想好似由朝做到晚咁 ~ 


佢沖完涼之後都睇電視  relax   不過我 11 點 15 分瞓喇   凍凍地想早 d 瞓呀   哈 ~

4 則留言:

  1. 無記性四笠..早呀! 今日好好陽光..心情勁好(POWER UP)
    乜你咁無記性架~買一樣野都唔記得~咪成日掛住我先得架..哈哈哈!
    係呀..我都超憎依D人~講左要幾多錢..實切多D架~所以依家我會再報細數D
    咁佢開大個價..會比較接近~哈哈! 不過都係超憎依D人既行為

    回覆刪除
    回覆
    1. 五着衫笠早呀 我好似有小小瞓矮頸咁呀 妳快 d 幫我練鬆去啦 ~~~~
      今日天氣都好好呀 凍凍地天有陽光 我好鍾意呢 d 天氣架 ~
      我真係覺得做完手術之後 個人無以前咁好記性 但我依然會記得妳對我好好架 嘩哈哈哈哈哈 ~
      無錯 我有時都會報細數架 不過太興買叉燒 最低消費係 $20 所以不能報細啦 哈哈 ~
      不過都無理由一切就切咁大嚿 仲要我要添 痴線 ~

      刪除
  2. 四叉燒之~ 陽光普照勁熱午安呀...頭先幢大廈唔知係咪開佐暖氣 食lunch既時候又熱又冇風..差啲焗暈呀 而家開番20度叫有啲風出咁喇..儍架 菇場冬天會唔會冇咁凍呀..冇理由仲開大冷氣卦
    攪咩咁冇記性呀 淨係買一樣嘢都唔記得 要用番啲個腦先得喇 定係又掛字打機乜都唔記得晒
    又話食叉燒食到怕 仲炒叉燒粒粒既...炒粒粒真係要好多時間先可以炒 切粒實在太嘥時間喇...我炒過一次咁大把咋 呢日淨係食一個餸咋...
    切多咁多梗係唔要喇 我又未試過呢啲情況喎....不過佢屈我仲要冇禮貌我實唔要架 咁多邊食得晒呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 五花腩木木 早啦 今朝我 9 點前番到菇場 勁呀呢 哈哈 ~
      開暖氣咁激 ?! 唔駛呀嘛 真係焗得暈架喎 ~
      菇場係中央冷氣 我地多數開 23-25 度 如果唔開咁嘅溫度又會有 d 焗咁囉 ~
      因為我實在好憎去街市 我唔想翻轉頭再買 所以一定落 reminder 架 ~
      我真係唔 like 叉燒架 不過炒粒粒無味嘛 加 d 叉燒會好味 d 咁囉 ~
      炒粒粒真係最煩係切粒粒 但有時想食都會整嘅 一年一次 嘩哈哈哈 ~
      切多咗差唔多成倍價錢呀 仲無厘禮貌屈我要 我彩佢都傻呀 衰人 ~

      刪除