2013年12月8日星期日

叉燒 ( 外賣 ) + 炒油麥菜 ( 8-DEC-2013 )






( 8-DEC-2013  SUN )


今朝諗住番教會   所以教 10 點鬧鐘響   不過里奧大人話好攰   都係唔番教會想再瞓   咁我都瞓啦   12 點先起身呀   勁 ~


肯定無得食早餐   咁就食午餐啦   其實午餐同早餐嘅食材都係一樣   哈 ~








食完就去買餸   里奧大人就番屋企開工 ~


番到屋企已經 2 點   瞓得太晏 d 時間真係好唔見駛   所以拿拿聲又執衫   之後就順便執廚房 ~


5 點再飲碗湯   里奧大人話對眼好攰   想出去行下   話陪我食粉果喎   所以出去食 tea 喇   之後再去德福行下就番屋企 lu ~


今次 d 皮唔煙韌   仲要好粉添   最搞笑係我之前同里奧大人   叙苑 d 粉果皮好煙韌好好味   咁佢食咗 1 隻先   但唔敢同我講話 d 皮唔好食   因為佢驚我先入為主喎   不過我都話今次 d 皮完全唔掂   佢話好在   因為好驚我話好食呀   哈   


西多士 - 里奧大人話要有花生醬餡先好味喎   我對西多士就無咩興趣喇   因為細個食到驚 ~




燉埋肉汁   抖一陣又煮飯   其實今晚唔想煮架   不過尋晚食剩 d 餸   咁就煮啦 ~



是日懶餐 - 叉燒 ( 外賣 ) + 炒油麥菜


叉燒 ( 外賣 ) - 我連排骨都懶蒸呀   就咁喺太興買 $25 半肥瘦叉燒就算 ~    


炒油麥菜 - 尋晚食剩咗大半碟豆豉鯪魚油麥菜嘛   咁我就去街市買多 1 斤油麥菜啦   唔駛落油都可以炒成斤菜   出面食嘢 d 油真係好勁   里奧大人食菜嘅時候話碟菜好抵食   咁我唔為意   之後佢食食下又笑住講碟菜好抵食   咁我知咩事啦   佢以為係尋晚食剩果碟豆豉鯪魚油麥菜呀   佢話就係覺得好奇怪   點解會咁大碟   我話我頭先咪講咗   我加咗 1 斤油麥菜黎炒架   唔聽人講嘢 ~


搞掂哂就沖涼喇    食埋生果同零食就休息喇 ~


喺泰國買番黎嘅 Honey Comb   超好味呀  好後悔只係買咗 1 包   不過當時又無諗過買包黎試   好味再買   因為餐餐都好飽   好飽之下試食   咩都會變唔好食囉 @@




4 則留言:

  1. 寒冰笠..今日好好天呀! 早呀..近來好嗎? 係咪好忙呀?
    西多士我又係由細食到大~依家都鐘意食..不過知勁高卡少食左囉
    小奧同阿喂一樣架~係咪D男人係咁既呢..唔留心聽人講野! 衰
    依排天氣凍..不過都唔係瞓得好好~可能空氣好冷..呼吸唔係太舒服咁囉
    今日最凍呀~持續幾日都仲好凍...記得記得記得叫笠媽好好保暖呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冷冰笠 早啦 ~ 今日都好好天呢 ~
      近來寫 blog 忙囉 想快 D 寫哂 ^^
      西多士又唔係成日食 怕咩喎 今個星期去食啦 ~
      oh 原來男人真係唔聽人講嘢咁衰架 哈哈 咁真係慳番啖氣暖肚好過 ~
      咁妳臨瞓前飲杯熱水暖暖喉嚨會唔會好 d 架 ?!
      媽咪呢幾日由頭笠到落腳呀 哈哈 妳都要叫 mi 媽好好保暖呀 妳都係 ^^

      刪除
  2. 食叉燒三之之~ 請你食沙冰午安呀 因為我個位好焗呀..要冰一冰先得 今朝又冇想像中咁凍喎..可能好天又冇乜風卦 你今日實着毛毛boot喇 係咪呀^^
    嘩 你地好少瞓到咁晏架喎 一定好攰喇 我呢邊啲茶餐廳午餐真係得飯食架 所以我地通常等到tea time先食..比你實餓暈佐 西多我都好like架 有冇餡都like 最衰勁肥喇...好味既嘢通常都好肥 衰~
    一睇就知你惡死喇 老奧想講真話都驚你話 嘩哈哈
    佢地對耳係收埋佐架 要再問下佢先知佢有冇聽入耳...不過唔緊要嗰啲講完就算喇 我都好懶再講..我真係好鬼懶講嘢架 wakaka
    講到咁好味 攪到我都好想試呀...下次去再大量入貨囉 你成日都去泰國架喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 四木木早啦 一陣食咩呀 ?!
      冬天食沙冰勁好 feel 啦 快呀 ~
      尋日好凍喎 估唔到妳話無想像中咁凍 好勁呀妳 ~
      我真係好小瞓到咁晏 好在無頭痛咋 哈哈 ~
      午餐得飯咁搞笑 ?! 咁無彈性架 唔得唔得 ~
      妳又 like 西多架 ?! 我個人喜歡無餡多 d 因為無咁甜 ^^
      好味嘅嘢真係多數肥 不過其實唔係成日食 間唔中食無所謂啦 ~
      所以話妳呢 我出名係溫柔到不能在溫柔 妳都唔識睇人嘅 嘩哈哈哈哈 ~
      男人真係無咩心機聽人講嘢咁嘅 反而求其答佢又記得 痴線架 ~
      呢隻 honey comb 超好味呀 下次一定入貨呀 仲要即場食一包添 哈哈 ~

      刪除