2013年12月21日星期六

做冬 @ 姑奶屋企 ( 大埔 ) ( 21-DEC-2013 )


火雞 @ 大家樂



自家制手撕雞 x 2


自家制燒肉 x 2 


炒三色椒 x 2   仲有灼西蘭花同芥蘭   不過無影到呢


白汁闊條麵


炸春卷 x 3


沙律


壽司 ( 外賣 )


壽司 ( 外賣 )


壽司 ( 外賣 )




( 21-DEC-2013  SAT )


今朝同 8 卦食早餐   咁我當然食先啦   佢食嘢實在太快喇   好耐無食五香肉丁米   覺得有 d 辣添呀 ~





菇場無嘢做   諗住 hea 到放工   點知 12 點先黎忙   忙到放工呀   仲要遲多 2 分鐘走得呀   哈哈 ~


番九龍灣 join 埋里奧大人去 Mega Box   又係去飲茶   飲到 2 點幾就走 lu ~


龍蝦片好味呀


花旗參上湯鮮竹卷 - 里奧大人自己食哂   呵呵


沙律明蝦角 - 里奧大人話喉嚨唔舒服   所以唔食呀   不過我話唔得囉   又唔早講   點都要食 1 隻   最後我唯有咬哂 d 脆邊   咁就會小咗 d 熱氣    嘩哈哈哈哈 


潮州蒸粉果


皮蛋瘦肉粥 - 我講明唔食薄撐同馬拉糕   呢 d 太飽肚嘛   咁里奧大人話好啦   之後話要食粥 @@


薄脆又係我哂 ^^


勁想食呀   所以去大班買黎食   不過食完超級漏



因為會 join 埋 3 姑奶入大埔   所以就周圍行下咁啦   唔想又番屋企之後又出黎 ~


咁 3 姑奶又話可以早 d 走   咁其實 Mega Box 無咩好行   又差唔多 4 點   d 時間唔拖唔水咁   所以我話去 McCafe 飲咖啡   其實去完泰國之後   我好想坐定定 relax 咁嘆杯咖啡呢 ~


薑餅人咖啡 / 薄荷朱古力咖啡





裝到好滿架   好在係里奧大人拎咋   如果我拎就應該漏哂出黎 lu


好喇   有得飲喇   但已經唔熱啦   嘩哈哈哈哈



真係唔想行 Mega Box   所以坐 shuttle bus 走人   去姑奶屋企坐好過   我覺得今日係九龍灣一日遊 @@      






等到佢 6 點就出門口喇   坐 74X 入大埔   勁塞車呀   坐到我呆呆滯滯 ~


落車之後   姑奶話想食蛋撻   咁就買黎食   之後再食咖哩魚蛋   咁我要去阿婆豆腐花度買辣椒腐乳   里奧大人同佢又每人食碗熱豆腐花   woo   我唔食架   因為咁樣食都會好飽肚囉 ~


去到原來已經 8 點   原定係 7 點半開餐   不過無計啦   塞車之餘無啦啦又食埋嘢   所以遲咗   哈哈 ~


食到 9 點半   諗住 call 的士   但估唔到無人覆   所以最後都係搭巴士番屋企   呢日真係好邪   諗住打的入打埔   最後姑奶早咗就可以坐巴士   諗住 call 的出九龍   但最後都係搭巴士番屋企   其實咁都好架   因為始終要兜 3 個地方   車費每程都可能要 $2xx   坐巴士慳好多囉 ~


番到屋企 11 點幾喇   超勁攰   沖埋涼抖陣就瞓喇 ~

2 則留言:

  1. encore笠..你係咪趕住出晒d post~哈哈! 日出兩篇呀
    你有無裝個"紅綠的"app~的士網絡好大~而且好快覆架
    依日勁食力~夜晚仲咁多雞..個手撕雞整得好惹味呀

    回覆刪除
    回覆
    1. enencore 笠 哈哈 係咪勁過妳 encore 呀 ~
      無錯 我想快 d 出哂 2013 年 post 呀 ~
      我無錯的士 apps 架 有幾何咁樣打的喎 嘻嘻 ~
      食力唔係呢日先有喎 嘩哈哈 呢晚真係太多雞喇 所以我拎走咗 d 火雞囉 ~
      手撕雞正呀 妳又整丫 ^^

      刪除