2013年12月22日星期日

手撕火雞 + 臘潤腸 + 西蘭花 ( 22-DEC-2013 )







( 22-DEC-2013  SUN )


今朝 9 點半起咗身 lu   梳洗之後就落去食早餐 ~






番上屋企抖陣   沖埋涼就番教會喇   教友話我同里奧大人臉色好咗好多呀   可能冬天好瞓 d 呢~


約咗媽咪同家姐去飲茶當做冬   所以奉獻完之後就走呢 ~











飲完都 3 點咯   之後各自歸家喇 ~


番到屋企又即洗衫同煲中藥   早 d 做哂嘢就最好   感覺唔駛做到夜晚咁   哈哈 ~      


里奧大人 5 點幾瞓咗陣   所以 6 點先可以飲湯   咁今晚 d 餸完全無難度   可以 7 點半準時開飯 lu ~



是日懶餐 - 手撕火雞 + 臘潤腸 + 西蘭花 


手撕火雞 - 尋晚食剩架   我要咗隻火雞肶   不過焗完嘅火雞真係好鬼鞋 ~            


臘潤腸 - 無得買滷水雞翼   所以就蒸臘潤腸   一個字 : 懶 ~  


西蘭花 - 又係尋晚食剩架   本來我要芥蘭   不過工人姐姐比呢包我   話已經洗好咗   咁仲好   嘩哈哈 ~


搞掂哂就沖涼   又睇下電視   11 點就瞓 lu ~ 

2 則留言:

  1. 笠三..晏d凍啦! 記得笠多件衫呀
    wow! 勁想食煎堆呀~仲有個煎魚餅..勁正!
    之前姑奶盤火雞咁大+好多肉類~你地咁飽都食唔得多
    打包拎走做餸最環保~好啦! 今日唔唱果首歌你聽啦....惜食大~~~0徒~~~鬼!! (哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 四笠早呀 今朝凍咗小小之嘛 好在無帶大披肩 唔係會變咗好熱 嘩哈哈 ~
      煎堆又真係幾好味嘅 最緊要細細個 有次食完一個大嘅 滯咗成日呀 慘 ~
      魚餅真無超正 我自己可以整到咁好食就好 lu ~
      係果 果晚太多肉 根本真係食唔哂 咁我咪拎火雞肶囉 易拻 d 嘛 哈哈 ~
      我依家好 "惜食" 啦 (shy) ~~~~

      刪除