2014年1月10日星期五

煎餃子.專門店 @ 九龍灣 ( 10-JAN-2014 )

韭菜煎餃子

原味煎餃子

豬頸肉米線 

滷水豬肚米線

菜心

( 10-JAN-2014  FRI  S/L )

今朝 9 點起身打番去菇場請病假   之後里奧大人又請埋病假   因為佢皮膚敏感咗幾日喇   所以唔睇唔得   但如果今日上大陸又走唔到   所以請埋病假   留喺屋企做嘢好過 ~

佢 10 點 15 分先有得睇醫生   咁我陪佢食埋早餐啦   之後佢去睇醫生   我就番屋企食藥瞓覺喇 ~


半夢半醒咁問佢醫生話佢咩   原來係因為皮膚乾燥導致敏感   比咗 d 藥膏佢搽   同埋比咗枝嘢佢沖涼   聽佢講完我都即瞓喇 ~  

佢瞓到 2 點醒咗   我就瞓到 2 點半   佢又叫我陪佢食 tea 喎   其實我勁唔想落街   大佬   我真係病家嘛   不過佢肯定好餓啦   如果唔係唔會係咁叫我食嘢 ~


食完又瞓喇   佢就有 urgent 嘢要做   所以唔敢食藥   因為食完 d 敏感藥係超級勁眼瞓   我以前試過啦   食完唔駛 10 分鐘就黎料 ~

瞓到 7 點幾就醒咗喇   之後阿里奧大人話好起身食嘢喎   唔係會好多人   係咪痴架   每起一次身就叫我食嘢   好驚呀   哈哈 ~

又係勁想食餃子   所以去煎餃子.專門店喇   近近地 ~

食完去商場行下就番屋企喇   番到屋企都唔願郁   但出咗街點都要沖涼洗頭家嘛 ~      

沖完涼就食木瓜   里奧大人好相信食咗木瓜會好 d   又話切比我食   最後咪我自己切   衰  ~


成日瞓   所以其實都唔太眼瞓   不過聽日要番工   所以 11 點都瞓 lu ~ 

2 則留言:

  1. 一笠潺..HAPPY MONDAY早呀! 好返未呀..咁潺架你! 哈哈
    唔C服真係要瞓多D~依日小奧好攪笑..叫親你起身都係出去食野
    阿喂依家好D啦..如果touch wood我唔c服~佢會出去買野比我食+餵藥
    都好窩心架..不過好返佢會成日提住點對我好又咁又咁囉..衰格
    不過都唔夠我衰! 會串返佢..咁你病多d~等我照顧返你囉...哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 老笠二早啦 今朝原來 12 度咋 但又唔係勁凍果隻 可能習慣咗 ~
      我好番哂啦 依家勁到不得了 唔係咩呀 ~~~~
      感冒最緊要瞓覺 所以我先請 S/L 咋 ~
      小奧呢日真係我一開眼就叫食嘢 好驚囉 哈哈 ~
      如果我發燒 小奧就會超勁細心對我囉 普通嘢唔會點理我啦 oh ~
      阿喂買嘢比妳食都好丫 幾驚話要妳煮呀 ~
      衰啦妳 咁咒個老公 之後妳又要照顧佢 簡直係兩敗俱傷啦 嘩哈哈哈哈 ~

      刪除