2014年1月24日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 24-JAN-2014 )

燜鴨舌 - 我依家開始接受到食鴨舌喇   所以家姐見我第一樣餸就夾鴨舌   覺得好愕然呢

髮菜蠔豉冬菇燜排骨 - 家姐好笑   我夾咗一大撮髮菜嘛   佢問我係咪好鍾意食喎   我話一夾起就咁大撮   唔通 fing 番落去咩

蒸龍躉仔 - 好耐無食新鮮魚喇   真係好食好多呢   哈哈

炒小棠菜 / 菜心

當參蓮子合桃豬橫脷湯

( 24-JAN-2014  FRI )

Happy Friday 喇   勁興奮   因為好快放新年假嘛 ~

里奧大人上大陸   所以今朝又係我自己行番工   行行下覺得 d 感覺同平時唔同   原來平時同里奧大人一齊行嘅時候   腳步係快好多架   我又講埋嘢   真係上樓梯時都有 d 喘   佢啦   都唔知做咩咁心急   佢已經早 15 分鐘番公司家嘛   仲成日話我行得慢喎   放假又係急急腳行   咁我會話架   放假就放鬆 d 啦   搞到我都趕埋   叫佢自己行先呀 ~

今朝食奄列餐   好耐無食 lu ~


菇場唔忙   hea 等 lunch time ~

同 8 卦一齊出去食團年飯   不過我話唔可以食飯呢 d 飽肚嘢   想食車仔麵   因為今晚番媽咪屋企食飯   唔想食咁飽   哈哈 ~

我食泰式魚餅 + 炸豬肉卷 + 黃金片頭 + 米粉 ( 沙爹汁 )

8 卦食嘅唔知咩


放工即走喇   去完阿信屋買零食就番媽咪屋企 lu ~

好耐無番媽咪屋企食飯咁呀   又係飲碗巨湯先   不過太耐無咁飲   所以飲咗一半   食完飯先再飲   唔係真係食唔落飯囉 ~

家姐都係 7 點番到屋企   一入屋放低袋就即開飯喇   因為佢次次都話好肚餓 ~

好邪呀   我買咗薯條同蝦片   家姐咁啱又買咗泰國蝦片   係咁食食食   個肚想爆咁呀 ~

蝦餅好味呀 / 芝士薯條

好濃芝士味   正呀

家姐買嘅泰國蝦片   $12/ 包咋   都好大包   所以我食到爆肚囉   因為辣辣地真係好難停口   哈哈

今晚又拎湯同生果   我覺得好似擔泥咁呀 ~   

家姐要去存錢   所以同我一齊去九龍灣   之後佢話想去翠園同華麗園拎糕   咁我都一齊拎埋啦 ~

去完 Market Place 華麗園拎年糕之後   咁家姐想買長 Boots   咁就陪佢行下啦   同佢去埋 Mirabell 睇   又感恩比佢買到 2 對鞋   因為里奧大人係 member   第 2 對已經有 9 折   但一定要里奧大人黎囉   因為我無里奧大人 d 咭   咁打比佢   佢已經喺沙田   咁我話 hold 住對鞋先   一陣黎比錢   點知原來如果買第 3 對就會係全部 85 折   咁就抵喇   同埋我地不嬲都係着開 Florsheim 同 Hush Puppies 呢兩個牌字   真係好舒服嘅   所以等埋里奧大人睇埋皮鞋先一次過比錢呢 ~

咁要等埋里奧大人都起碼 20 分鐘   去完翠園拎糕就去麥當勞坐下喇   買咗杯飛雪新地 share 食   因為我真係唔想行   哈哈 ~

終於等到里奧大人啦    叫佢黎麥記幫手食杯飛雪新地    食完即去買鞋喇 ~

里奧大人終於再買多對皮鞋   家姐又幫姐夫買咗對黑鞋   4 對總共係 $3268   抵玩啦   因為差唔多等如半價呀 ~

家姐勁啦   每隻手 2 大袋   里奧大人就每隻手拎一袋   里奧大人幾衰呀   話我無嘢拎呀   大佬   我揹住個環保袋架   有 1 盒湯 + 4 個芒果 + 3 個大橙都好重架   真係丫 ~

番到屋企原來已經 11 點喇   拿拿聲沖涼喇   因為勁熱 ~

又唔係好眼瞓   所以差唔多 1 點先瞓呀   好小咁夜瞓   聽朝仲要番工添 ~   

4 則留言:

  1. 擔泥笠..又係我呀!
    次次返笠媽屋企都勁多野拎~昨日我返娘家又係
    拎2大袋比佢~我又要拎一大袋返home..攪笑!!
    依家買咩都抵~好多都低過半價..不過唔買鞋啦
    有d都未開始著~著開果d舒服又想著埋舊再掉
    3268/4對真係勁抵~我好鐘意買完拉暈條數..計下平均一對幾
    之後就會勁開心~因為真係好抵..哈哈! 講都已經開心啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠 都係我啦 哈 ~
      次次番媽咪屋企都一定會拎湯同生果 所以次次都好鬼重囉 ~
      季尾真係樣樣都抵 買鞋仲抵呀 不過我無買呀 仲有對 boots 都未着嘛 如果唔係我都想買 哈 ~
      係呀 今次買鞋真係好抵 真係可以用平靚正形容呀 哈 ~

      刪除
  2. 住家擔泥二之之~~ 午安喇喂 呢排下晝都好好天呀 但晏少少有時就天陰陰咁..嗰日去BBQ明明上晝勁好陽光架嘛...但入到燒就天陰喇 幾寒呀..
    你準備好晒嘢過年未呀 咁你有冇買糕食呀? 我今年都冇買喇..係小俊like食年糕..成日想買一底 但年年都嘥食唔晒今年唔准再買喇
    之家姐咁攪笑係咁睇住你食乜既 佢好like望住你頂喇 haha 呢晚啲餸咁似做節食既 一有發菜就似做節
    而家買衫+鞋真係最抵 乜都減價 本來都想買對長boot架 但其實又有太多衫+鞋..買完又要諗放邊又要執下唔要乜 好煩呢又浪費
    你地呢日個個都滿載而歸

    回覆刪除
    回覆
    1. 木呀木 就快覆完喇我 係咪好勁 哈哈 ~
      新年其實無咩嘢準備咋 只係放存盒同入利是囉 ~
      年糕好味呀 但老奧話好甜 同埋我覺得年糕好難煎 所以唔買囉 同埋真係食唔到咁多 哈哈 ~
      因為我之前好驚食鴨舌嘛 所以家姐見到我夾咪好出奇囉 ~
      我都覺有髮菜係好有做節 feel 哈 ~
      季尾買衫同鞋就最抵 不過我太多衫同鞋 所以唔買喇 唔係又唔記得着仲浪費 ~

      刪除