2014年1月11日星期六

California Pizza Kitchen @ Mega Box ( 九龍灣 ) ( 11-JAN-2014 )

燒烤雞肉沙律


特色肉腸煙肉火腿薄餅

Menu 咁寫 " 這款充滿男兒氣慨的薄餅配有意式肉腸, 辣肉腸, 煙燻火腿, 辣味火腿片及沙樂美香腸 "   好爆笑呀   何以見得呢款薄餅充滿男兒氣慨呢   嘩哈哈

( 11-JAN-2014  SAT )

今朝 8 點先起身   里奧大人話一齊食早餐   因為佢要食藥呀 ~


番到菇場就見到枱面好多嘢啦   即係今日又會係忙   次次都係星期六忙嘅   邪 ~

做完哂都已經 12 點 lu   上多一陣網就放工喇 ~

個人有 d 攰   但又想出街   不過又唔知里奧大人攰唔攰   所以都係番咗屋企先 ~

我勁想飲茶呀   所以問里奧大人去唔去 Mega Box   估唔到佢都想去 Mega Box 呢   話哂 Mega Box 叫做有得出街但又唔太遠   所以都係一個唔錯嘅選擇   哈哈 ~

今次去百樂門飲茶喇   飲到 3 點   勁飽   一定要行行行呀 ~

我初初真係以為係野味呀   勁驚囉 @@   

花生菜甫好味呀

香脆蕃薯包

蕃薯餡

雪山叉燒包 - 里奧大人又話食   點知最後我食哂 @@

涼瓜煎魚餅 - d 涼瓜好爽口又唔苦   幾好味噃

潮式靚粉果 - 又係我食哂 @@

四寶滑雞扎 - 里奧大人叫架   要佢自己食哂


家鄉鹹薄餅 - 又係佢叫架   我幫佢食一塊咋   其他要佢自己食哂   因為我實在太飽

金馬 @@ 

如意算盤

呢樣最緊要

呢樣都係好緊要   哈哈

想買針板   咁就行下 Ikea   之後見到自己有 $105 Cash Dollar 就到期   所以去 Sinomax 買個升高墊喇   我只係需要比 $24 就買到個 $129 嘅升高墊   終於用哂 d Cash Dollar   真係財散人安樂呀 ~


行到差唔多 5 點   我話想去 CPK 食 Pizza   不過無理由咁早食家嘛   所以又去大眾睇書   睇到 6 點半就走喇 ~

去到 CPK 都無咩人   所以都坐到卡位   燈光昏暗   食食下好想瞓   嘩哈哈哈哈 ~

食完就坐 shuttle bus 走 lu   去到德福就行陣啦   比里奧大人買咗對皮鞋 ~

好靚呀   因為我鍾意景泰南

之後佢話想食雪糕   所以又去德福嘅麥當勞買喇   點知 Cafe 果邊有位坐   張櫈勁舒服架   所以又坐低 hea 下 ~


番到屋企就即沖涼喇   之後聽歌聽到顛咗   差唔多 1 點先瞓呀 ~

2 則留言:

  1. man笠..encore morning今日忙唔忙呀?
    痴鬼線架個pizza~我覺得只係勁多肉岩男人口味..哈哈
    你地2個飲茶食到好多野~我同阿喂最多3-4個點心
    其實4個已經飽到反肚~同埋..都係邊個點邊個要食晒囉
    如果阿喂好似小奧點左又唔食~我嬲爆都似! 點之前會講明我唔食架

    回覆刪除
    回覆
    1. 四笠墨早呀 今日 ok 啦 哈哈 ~
      係啦 好多男人都係食肉獸 所以呢個 pizza 就充滿男兒氣慨囉 暈暈地 ~
      係妳食得小嘢之嘛 嘩哈哈哈 ~
      其實就咁食點心可以食多 d 添呀 即係唔要包類粥類腸粉呢 d 飽肚嘢呢 ~
      叫咗唔食真係好衰囉 因為你鍾意食唔代表我都鍾意食家嘛
      小奧唔理架 佢唔惜食架 衰 ~

      刪除