2014年1月25日星期六

維園年宵 + 八方雲集餃子專門店 @ 九龍灣 ( 25-JAN-2014 )

我嘅韭菜餃子餐

里奧大人嘅招牌鍋貼 - 里奧大人食剩 1 隻   我叫佢食埋去啦   佢話飽到上喉嚨   所以真係食唔落   不過最後都迫佢食埋囉   之後我話可以唔叫麵線餐家嘛   

招牌水餃

台灣麵線 

百香果珍珠綠茶 / 百香果椰果綠茶

( 25-JAN-2014  SAT )

今朝 7 點半起身喇   因為家姐儲緊印花   咁今日係雙陪印花嘛   所以今朝去幫菇場買嘢啦   不過真係今朝去買咋   原來星期一已經唔送貨喇   我仲諗住星期一去添   woo   勁感恩呀 ~

買到差唔多 9 點   即刻去食早餐喇 ~

其實碎蛋吞拿魚飛碟真係好味   不過食完成陣油煙味   但今朝實在勁想食   所以照去啦   感恩又無油煙味喎   呵呵

菇場居然忙喎   不過我一定唔做住   因為大粒同後面同事又唔喺度   好難得家嘛 ~

我諗住今年行唔到年宵架喇   估唔到今日係第一日   所以想行呀 ~

放工番九龍灣 join 埋里奧大人一齊坐 619 去銅鑼灣   今次又食南記   因為我好想食酸辣米線呀   哈哈 ~

辣豬腩肉春卷小鍋米線 ( 中辣 )

食完就去維園行年宵喇   唔係太多人   可能第一日關係啦   不過硬係有幾個位係塞住哂囉 ~

藍天白雲   所以隻白鴿同埋我地一齊行年宵呀   嘩哈哈哈哈

好鬼曬   所以行咗個幾鐘   都無行濕貨就走喇 ~

好多 Line 公仔呀   不過我堅持唔買   勁呀

原來係刷緊牙   我遠睇以為係胡鬚呀 @@

超勁得意   不過都忍手唔買   真係唔想再買公仔呢

我雖然唔買   但都想知道價錢   嘩哈哈

之前喺 yahoo blog 好鍾意用呢隻貓做 icon 架   勁得意呢

草泥馬都好得意



嘈到暈

都人頭湧湧架

又買咗 2 件   上年 $10/2 件咋

又係買金桔   不過今年媽咪唔食得   所買一樽算喇   呢樽真係食足一年架

上年有得派 Redbull 架   所以我走嘅時候周圍望下   咁啱我停低咗   衰里奧大人問我係咪企喺度等   我索性話係   佢以為真呀   痴線啦   哈哈 ~

又攰   但唔想咁早番屋企   所以去 Hysan Plaza 行下    再食 Triple-O's   食完坐多陣就去誠品 lu ~


我好鍾意食呢片酸瓜架

BC 已經唔好食喇   唔 juicy 嘅   同埋牛肉 d 份量小咗好多囉 @@

薯條又係唔好食 @@

加到 $82 lu ~~~~

6 點半坐 619 番屋企   有 d 塞車   好在有位坐咋 ~

番到屋企抖到 8 點半先出去食嘢   之後行埋商場就番屋企喇 ~

沖完涼再食甜品   喺印尼舖買架   不過麻麻地囉   已經好飽唔想食家嘛   點知又唔好食   嗚嗚   下次都係唔好咁為食喇   嗚嗚 ~


今晚又係 12 點幾先瞓   woo ~    
   

5 則留言:

  1. 賣懶笠..年廿九賣懶賣到年三十晚午安好^^
    依日我就到忙爆啦..整糕日~不過都有出去無啦啦行花市
    邪呀..早排問阿喂有無行過維園花市~佢話無
    細個我住香港區就行得多..同左佢一齊都未行過
    原本都想行~不過又係怕多人~同埋d野其實我唔太岩睇
    公仔又係得個睇字~停一停諗一諗..買左返去又係擺
    不過近期勁鐘意鬆弛熊長身果款攬枕..係jusco攬過勁c服..哈哈
    花市都有..不過流野囉~反而同你一樣啦..野食比較有d興趣! 哈哈
    你成日都整鬼小奧~但佢次次都信..果下真係堅! 嘩哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠 覆到好攰呀 哈哈 ~
      我無諗過可以行到花市架 所以如果有時間 我都想行囉 多年習慣呢 ~
      其實行花市係感受下個氣氛咋 呢日都熱添呀 所以無行濕貨就走喇 ~
      公仔真係唔買啦 買完又拎出去捐 唔知為乜 ~
      長身款攬枕真係好舒服架 不過我覺得攬住佢 我會好熱 哈哈 ~
      花市都係流嘢黎嘅 所以我唔會買囉 食就有興趣 不過都唔會買好多啦 懶得拎 ~
      小奧依家好難整鬼架喇 不過佢今次又信喎 所以我好有滿足感 哈哈 ~

      刪除
  2. 酸辣年宵年廿九三阿之~ 仲有一日就新年喇 放四日假開心呢~
    午安好呀 今日仲係陽光普照..咁啲衫應該好快乾 good呀~ 不過唔好以為溫度高就着少件衫呀 今朝都幾大風寒寒地呀 大家年尾都唔可以病架
    你好似次次出銅鑼灣都係食南記咁既 haha 大會指定餐廳咁
    LINE公仔真係幾得意既 不過諗起買完番去封塵就唔想再買公仔 今年好似都冇乜特別產品咁既...其實都冇乜意慾行...但應下節 睇下今晚食完飯有冇時間入去迫一陣喇
    嗰次團購佐Triple-O都未用添 見到你個包先記得..去誠品都唔試下普洱latte

    回覆刪除
    回覆
    1. 木 仲係我呀 問妳驚未 哈哈 ~
      依家又凍又濕 仲煩 哈哈 ~
      有得放假實開心啦 係咪先 ~
      老奧好小食到酸辣米線架 所以佢好鍾意去南記呢 ~
      Line 公仔係得意 不過我唔會買啦 買黎又係擺 擺完又係捐 浪費囉 ~
      呢日實在太飽喇 所以唔去買天仁茶啦 ~

      刪除