2014年1月6日星期一

阿利水韓國料理 @ 鰂魚涌 ( 6-JAN-2014 )

前菜 - 泡菜好味呀   唔似喺超市買果 d 一陣味咁

前菜 - 唔知咩   類似麵根   甜甜地都好味呀

前菜 - 大豆芽菜無特別丫

辣燜豬排骨 - 熱到呢   所以真係好鬼鍾意食佢呀

靜止

雜菜牛肉炒粉絲 - ok 啦   唔點韓式甜辣醬係無味   哈哈

胡椒湯 - 飲完成身暖笠笠   我好鍾意飲架

( 6-JAN-2014  MON )

星期一喇   感恩尋晚都瞓得 ok ~

今朝去另一間食早餐呀   因為覺得飲慣咗本身果間咖啡   無咩提神作用   所以就轉下咁呢 ~


菇場忙咗一陣就 hea 過喇   呢排又成日打機   所以又成日眼濛濛   都唔敢再係咁上網喇   比對眼休息下 ~

晏晝有 lunch box   再飲埋燉肉汁   超勁飽   所以要出去行下呀 ~

放工去睇中醫   家姐今晚唔駛睇   所以幫我排隊   感恩去到等咗 5 分鐘就有得睇呀   搞掂哂都差唔多 7 點 lu ~

今晚我想食韓國嘢呀   家姐估唔到我會翻兜   哈哈 ~

食完行去北角   又去阿信屋睇下嘢   家姐又話食完鹹想食甜   問我食唔食麥記雪糕   不過我真係好飽   同埋驚食完好凍呀   我叫佢番屋企食啫喱啦 ~

我之前同家姐講   唔多鍾意搭 671   因為要喺九龍灣地鐵行上落   同埋家姐又要陪我去到九龍灣   之後先番屋企   嘥時間囉   去到巴士站見到兩架 671   家姐都話唔搭   之後到第 3 架   我話搭啦   家姐話唔好   619 好快   係好快到呀   但爆哂呢   仲無埋到站添   之後再有 671   我話照上喇 ~

原來家姐係可以喺官塘落車   不過佢驚我坐過龍   所以陪我一齊去九龍灣   哎呀   我話唔駛啦   我會睇個牌家嘛   同埋我上次又搭過都知個站落車   駛咩驚   叫佢喺官塘落得啦   之後佢講咗幾十次叫我記得落車   驚我搭過龍 @@

番到屋企已經見到里奧大人   傾咗幾句我就煲中藥   之後沖涼喇 ~

今晚有 d 攰   所以 10 點 45 分瞓覺 lu ~   

2 則留言:

  1. 四隻阿水之~ 又午安喇喂 哎呀..今朝好趕唔記得帶lunch box呀 所以轉佐happy friday唔出去食今日出 同事個家姐介紹佐間食瑞士雞翼/脾餐好抵又幾好食 試佐真係幾ok喎
    你成日都唔認路又搭錯車所以之家姐咁擔心你囉 =_= 但都唔明你已經成日周圍去但都認路咁差架...你話我99嗰啲一年都唔離開東區一次就話啫 唉..你都係令人唔放心
    我終於知道阿利水位置喇 原來就喺我朋友屋企樓下..嗰日去佢屋企先見到原來就係咁近 搵日要快啲去試先..嗰到啲餐廳成日做唔長架....我都好like食熱辣辣既鍋架 炆排骨正呀
    你個留言一日有得follow一日冇咁怪既...

    回覆刪除
  2. 二指長過公木之妳好呀 打完妳個名好攰呀 嘩哈哈哈哈 ~
    乜妳朝早成日咁趕架 我唔得架 太辛苦呢 ~
    瑞士雞翼好味呀 抵食又好味就更加好添啦 可以做飯堂 哈 ~
    周圍去唔代表識認路架噃 呵呵 我太依賴人嘛 所以我唔會記嘢囉 同埋好怕自己出街認路 好煩 ~
    太好喇 妳終於搵到阿利水位置 因為真係唔識點講 但我認到路架 哈哈 ~
    講真 果度真係無咩人會去囉 唔係家姐帶我去 我唔會行果邊方向囉 ~
    留言 follow 即係咩呀 ?! 我咩都唔知呀 慘 ~

    回覆刪除