2014年1月18日星期六

海寶漁港 @ 九龍灣 ( 18-JAN-2014 )

金蒜銀絲蒸元貝 x 2

清蒸沙巴龍躉仔 x 2

白灼游水海生蝦 x 2

京式帶子賽螃蟹 x 2 

黃金沙律海鮮卷 x 2

野菌紅燒豆腐 x 2

窩燒無錫骨煲 x 3

菠蘿生炒骨

海皇什菜煲 x 2

紅豆沙 ( 免費 )

佢地 d 小食都好好食架   我覺得

( 18-JAN-2014  SAT )

終於番工喇   不過瞓到 8 點半先起身   因為我打的番菇場   我唔想又上又落坐 van 仔   暈都似 ~

早餐食腸粉   飲熱菜蜜   其實起身勁餓   但叫完又唔想食   只想飲熱嘢 ~


菇場忙啦   忙到 12 點   好在可以 hea 做   哈哈 ~

放工即番屋企喇   睇陣電視   之後就沖涼瞓覺 ~

3 點幾醒咗   里奧大人話餓喎   所以叫佢買 tea 番屋企一齊食    我唔想落街呀 ~


差唔多 5 點里奧大人就出去同大姑奶整電話卡   我又瞓喇   但瞓下醒下囉   因為同家姐 whatsapp   佢又多嘢講   真係想瞓佢又講   想瞓佢又講咁   哈哈 ~

Boook 咗 6 點半   我 6 點都起身喇   約咗家姐喺巴士站交收   因為佢買咗杏仁條同蛋散比我呀 ~

上兩次喺海寶食飯好 ok 架喎   但今次完全唔掂   不過無計啦   個個都差唔欠呢個時候食團年飯嘛   都預咗係咁   唉 ~

食到差唔多 9 點   之後同里奧大人去百佳買糖果   出前一丁居然 $26.5/10 包   超級勁抵   咁我諗住買 20 包   點知里奧大人話無帶環保袋   話不如買一箱易拎 d 喎   感恩有一箱牛肉味呀   之後再買 3 包朱古力同 2 包大薯片就走 lu ~

杏仁條 ( $20 ) @ 多多 - 我覺得佢嘅杏仁條好食過美心嘅   不過多太遠啦   唔會特登去買黎食囉

蛋散 ( 半磅 ) @ 正隆行 - 家姐買比我架   但其實佢都未試過 @@ 

番到屋企即沖涼就抖喇   同里奧大人睇之前錄嘅電視劇   睇到 12 點幾   又要瞓喇 ~ 
  

2 則留言:

  1. 初四+新年快樂呀 家肥屋潤之~ 祝你同你屋企人都身體健康 馬年行好運^^
    今年好多食市都休好多日...攪到冇乜嘢食 連麵包鋪都初五先開呀....好彩之前買定少少啫 你嗰邊啲餐廳有冇開呀?

    回覆刪除
  2. 多謝祝福呀 ~ 我都祝妳同屋企人身體健康 馬年行好運 ~~~~
    我無留意 d 食市幾市開架 無嘢食就屋企煮麵 夠哂方便啦 哈哈 ~

    回覆刪除