2014年1月28日星期二

錦日本料理 @ 九龍灣 ( 28-JAN-2014 )

沙律汁天婦羅雞球飯套餐 

好有驚喜   因為 d 雞球好入味   正呀

薯仔沙律 - 太飽了   比里奧大人食

壽司 / 天婦羅烏冬定食

壽司好新鮮

好味呀   同埋唔會好油

我鍾意食呢 d 酸酸地嘅牛蒡   因為食完飯好鬼飽   食埋 d 酸嘢會消滯好多呢

三文魚腩壽司 - 好新鮮呀又

( 28-JAN-2014  TUE )

又好似暖番 d 咁   我終於可以着喺泰國買嘅褸   實在太神奇喇   泰國咁熱嘅地方買褸   講出黎 d 人都好大反應問我係咪買冬天褸 ?!   搞笑 ~

間唔中都會試下里奧大人聽唔聽我講嘢   咁我 jel 頭嘅時候   我話我好滿意今次嘅電髮   散發女人味之餘   又帶點少女情懷 ( 講完我都想嘔   哈哈 )   之後條友呢   笑住做葫蘆嘅手勢   葫蘆只係曲一次   佢就曲幾次   即係話我 d 肉一節節呢   又話做親呢個手勢都好攰喎   之後又話郵筒同米芝蓮係我嘅戰友   呵呵   我話見你笑得咁開心   我真係唔捨得瘦呢   嘩哈哈 ~

今朝食芝腿治烘底   呢期嘅麵包烘得唔錯   希望之後都係咁啦 ~


菇場唔忙喇   可以做下自己嘢 lu ~

晏晝有 lunch box + 肉汁   所以係好鬼飽呢 ~

今晚去鰂魚涌睇中醫   不過唔叫家姐陪啦   佢又唔同我一齊食飯   所以唔想佢陪我   咁佢可以早 d 番屋企食飯呢 ~

感恩去到有得睇   差唔多 6 點 45 分就睇完   我搭地鐵番九龍灣   點知掛住同 frd 傾計   去咗北角   之後又要番轉頭去番鰂魚涌   唉   d 藥又重喎   勁辛苦 ~

今晚同里奧大人食團年飯   所以我要食定食   哈哈   去到要等位   感恩等咗 5 分鐘就有位呀 ~

佢 7 點半到   未到已經打黎叫我叫定壽司佢食   成日都係咁   大佬   我都啱啱坐低咋 ~

食完就去許留山食龜苓膏   話驚熱氣喎 ~


番到屋企即煲中藥同開機洗衫   之後就沖涼喇   實在太飽   所以熨 2 機衫當做運動 ~

之前行年宵買架   一個自己   一個媽咪比媽咪

今晚 11 點幾瞓   呢排瞓得都唔係咁好   可能成日食熱氣嘢呀   哈 ~

2 則留言:

  1. 人日快樂四阿之~ 午安呀 唔係朋友今朝喺whatsapp講都唔記得初七係人日添呀
    新年真係超熱呀 有啲人仲着短衫短褲人字拖添...着到咁真係好唔似過年囉 要凍先似新年架嘛 係咪先~
    我個fd話泰國冬天都凍架 佢要着皮褸喎(我聽到就覺得好誇...) 但我未試過冬天去泰國所以真係唔知有幾凍
    佢地笑人就最叻架喇...正經嘢就聽唔入耳 衰~ 不過你都係唔好減肥喇..身體咁差減埋肥一定暈呀 肥dou dou咪幾可愛 (嘔)
    好想食魚生 好想食魚生 好想食魚生 閃~

    回覆刪除
  2. 木 我唔記得初七係人日架 我都係睇 Line 同 Whatsapp 先知呢 ~
    我都鍾意新年唔好太熱 但又唔好太凍喎 哈哈 ~
    泰國都凍呀 泰北果邊好似都係 12 度 好小有啦 ~
    喺泰國着皮褸又誇 d 喎 佢本身係咪好怕凍架 ?!
    我肥 dou dou 直頭可愛到爆啦 唔識嘢 嘩哈哈 ~
    好快妳就可以食魚生啦 忍 哈哈 ~

    回覆刪除