2014年1月26日星期日

譚仔雲南米線 @ 牛頭角 ( 26-JAN-2014 )


( 26-JAN-2014  SUN )

今朝 10 點起身喇   食埋早餐就番教會 lu ~


祟拜完畢之後就番屋企   本來今日會同里奧大人一齊番教會聽嘢   不過想執下屋呀   所以唔去聽喇 ~

同埋里奧大人食 lunch 就番屋企再執嘢   抹柜同掉嘢   勁爽呀 ~


里奧大人 4 點番到黎   咁就飲湯啦   我都要抖陣呢 ~

本來想去九龍城食嘢   不過執執下都已經 6 點   又未餓   所以最後都唔出 lu ~

勁想食蒜泥白肉   咁就去譚仔喇 ~

勁飽   又行陣商場先番屋企呢 ~

沖埋涼就食雪米糍同生果   食完勁凍呀   但今日晏晝執嘢執到出汗喎 ~


11 點半瞓喇   聽日星期一要懶下床嘛   哈哈 ~    

2 則留言:

  1. 賣懶笠..年三十早..你好!! 今日有無得收早呀
    今年我都掉左好多野~哈哈! 因為我好少keep野(=收藏果d呢)
    好憎擺到成屋野囉~總之買一樣要掉一樣..反正有d唔要唔用得個擺既
    新新淨淨都會早d捐出去比其他用
    依日個早午餐好似呀~隔咁短時間食兩餐我唔得架!

    回覆刪除
  2. 年三十又米線之之~ 團團年年快樂呀 今晚會唔會同之媽&家姐食團年飯呀? 我一陣會去行下花市..應下節咁囉 年年習慣都會入去迫一陣 哈~
    仲有預祝你新年快樂先呀^^
    我今年都掉佐好多嘢呀 分段咁掉感覺冇咁浪費囉 雖然係爽但感覺唔好 第日真係唔好買咁多無聊嘢...又嘥錢又唔環保
    公司附近開佐酸辣米線..又細碗味道又麻麻 如果改開譚仔就好喇...不過譚仔都冇以前咁好味lu

    回覆刪除