2014年1月30日星期四

上海婆婆 @ 九龍灣 ( 30-JAN-2014 )

回鍋肉 - 都幾好味

宮保雞丁 - 姑奶食咗 3 嚿雞丁   話 d 雞丁應該係壞咗   有陣味   好在我無食咋

排骨粗炒 - 我無食呀 

糖糟魚塊 - 後加嘅   都 ok 啦 

酸辣湯雲吞 - 個湯係暖   雲吞就熱喇 @@

( 30-JAN-2014  THU )

今朝里奧大人 10 點要去九龍灣見客   所以又陪我食早餐喇   開心開心 ~


好多人其實都唔駛番工   所以我係包車坐   正到呢   哈哈 ~

菇場一定唔會忙啦   最忙係狂睇 email 囉   睇下有無得放早嘛 ~

好喇   10 點未收到 email   8 卦話最多 4 點   我話磁場要去 1 點就 1 點   之後 11 點喇   仍都收唔到 email   8 卦直頭話唔會放早   不過我話以前試過 12 點先出 email   我就話 11 點半會收到好消息   估唔到真係 11 點半先出 email 放 1 點   超勁開心呀 ~

放工即走啦   九龍灣橋底有好多檔口開咗呀   我都買啡色同深灰色嘅厚身絲襪   不過佢話無貨   但個客留咗仲未到   所以比我呀   哈   $100/2對   其實我唔知舖頭賣幾錢架   但我相信依家街邊檔都唔平囉 ~

非常之開心   因為有 $1 現金咭   雖然 $1 唔多   但平時係寫 d 咩幸運指數架咋   一係就買 d 咩飯盒蛋糕就平 $2 咁囉   不過果 d 嘢我都唔食嘅

番屋企等里奧大人   咁唔會做家務家嘛   咁就入利是同整好存盒   一路等佢啦   一入完就即打黎   時間啱啱好 ~


去金姆指食 tea   食食下佢話今晚同 3 姑奶食晚飯   我咪話佢囉   尋晚同佢講咗 2 次今晚要煎糕食   唔係無時間食   佢又話好好好   點知無啦啦又話上次姑奶話約我地年三十晚食飯   所以去食   大佬   好多嘢未做家嘛 ~


食到好飽   所以去馬莎睇西裝   之後再食埋冰雪新地就番屋企喇   原來都已經 5 點幾 lu ~


約咗 7 點半   咁我都唔抹嘢住喇   因為唔想抹到出汗又要沖涼 ~

等等等   等到 9 點   我發火喇   我話我仲有好多嘢未做   等到 9 點半   黎唔到就唔好食   唔好嘥我時間要我咁等囉 ~

咁 9 點 10 分里奧大人打比姑奶   佢話佢開始走喇   咁我地去金加利攞位啦   點知去到收咗舖   真係痴線架   5 點幾問佢今晚收幾點   佢答我地 11 點收   10 點半 last order 架   都唔知佢地點做嘢 ~

咁諗住去別府   不過姑奶唔食日本嘢   話去上海婆婆喎   咁是但啦   其實我唔鍾意上海婆婆架   因為佢地 d 服務態度唔係咁好 ~

食到 11 點就番屋企   即拖地抹嘢啦   好在 11 點就搞掂 ~

今晚 1 點先瞓呀又   好在聽日開始放假   可以瞓晏 d d   呵呵 ~

4 則留言:

  1. 忙笠笠..早呀! 嘩哈哈哈哈..你近來好嗎? (奸笑ing)
    唉..我最怕咁樣等人食飯~同埋年尾真係勁多野做架
    屋企都要打點(雖然無人黎)~幾個鐘已經做到好多野
    小奧真係呢..依點阿喂就好d~佢會問左我先再覆去唔去囉
    你又話飽..仲可以食得落杯雪糕~想點先? 哈哈
    上海婆婆一間間分店好食~不過服務就一樣..一樣咁衰
    所以依家都好少幫襯~唔想食餐飯要受氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 濕笠笠 早啦 哈 係咪好耐無見我回覆呀 今日 free dd 所以一次覆哂 呵呵 ~
      係啦 最鬼怕咁樣等 我覺得係浪時間 ~
      幾個鐘可以做好多嘢啦 妳知我平時都無咩點執 所以想一次過做哂囉 點知又要喺度等等等 ~
      小奧知我無問題嘅 不過就無再 confirm 係咪呢晚真係食囉 ~
      我旨在飲可樂思樂冰咋 哈哈 ~
      原來妳都覺上海婆婆服務差架 ?! 我都係咁話 唔想食餐飯食到勞勞氣氣囉 ~

      刪除
  2. 悲喜交集年三十之之~ 凍凍午安呀 今朝得6度咋..不過應該唔係我地嗰區 又冇乜風所以都係覺得一般凍 你今日應該着毛毛boot喎 哈~
    做乜你公司咁怪 咁遲先出e-mail通知人架...咁人地點有預算架 你地唔可以問admin架? 不過最後嗰刻先知有得放1點仲驚喜開心
    原本我都想買深灰色厚絲襪諗住新年着 不過知道咁熱就冇乜特別搵嚟買lu~ $50對都ok喇 女人街都係差唔多呢個價
    乜約咁晏先食飯既..係姑奶有嘢做定要等齊人呀? 上海婆婆唔好味架? 我未試過 見到碟粗炒好想食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 木木 ~ 2 月出現 6 度真係有 d 驚訝架 我屋企好鬼凍啦 我咁懶都要郁呀 哈哈 ~
      着咗好多日毛毛 boots 喇 唔係唔暖呢 ~
      公司次次都好遲出 email 通知人放早 唔知點解 所以次次都預無得放早囉 之後原來有得放早 就會 double 開心呢 嘩哈哈哈 ~
      我唔知厚絲襪幾錢對架 啱就買囉 ~
      姑奶舖頭多嘢做 所以咪咁遲囉 上海婆婆味道 ok 啦 不過服務就唔 ok 所以我唔去食 ~

      刪除