2014年1月9日星期四

八方雲集 @ 九龍灣 ( 9-JAN-2014 )

勁量麵線套餐 x 2

台灣麵線 x 2 - 同台灣食嘅味道差唔多   好味呀 

招牌鍋貼 ( 10 隻 ) - 都幾多餡   唔錯唔錯

韭菜水餃 ( 5 隻 )

招牌水餃 ( 5 隻 )

綜合丸湯 - 另外叫嘅架   無味嘅 @@

( 9-JAN-2014  FRI )

今朝起身喉嚨有 d 痛   同埋個鼻塞哂   唉   唔方好嘢 ~

本來燉咗肉汁   不過我唔敢飲呀   所以叫里奧大人拎番公司飲   唔好嘥嘛 ~

早餐食腿蛋治烘底   又覺得幾好味噃 ~


番到菇場忙咗陣   之後即沖 Hot Lemon 喇 ~

食完 lunch box 就出去行下   去萬寧買康鈣 C 同朱古力   之後就去買杯奇異果汁飲   $10 杯都算抵   不過原來係得 1 個奇異果再加水   咁就覺得唔係好抵喇   嘩哈哈 ~

抵呀   好似 $13.9/條   同家姐每人 1 條


嘩   飲完杯奇異果汁好似仲衰咗咁喎   變咗係咁打乞痴同流鼻水添 ~

放工即走去睇醫生喇   扁桃腺又有小小痛   好在睇得快   唔係仲煩 ~

尋晚解凍咗 d 雞翼   之後前又買斤菠菜   不過唔舒服唔想煮   所以比家姐   等佢放工喺巴士站交收呢 ~

番到屋企坐陣   家姐就打黎   咁我都預備落樓喇 ~

等咗陣就見到家姐   傾幾傾就見到有巴士   佢就上車喇   我就番屋企 ~

喺屋企坐低無耐   里奧大人又打黎話放工   差唔多 8 點就落樓喇   滕黎滕去好鬼攰呀    哈哈 ~

同里奧大人去八方雲集食餃子   估唔到佢仲快過我到   仲居然要等位添   感恩下一張到我地呢 ~

坐正對面嘅鄉音男拎張 $1000 找數   咁職員話唔收   仲話好多度都唔收   咁鄉下男話隔離果間收喎   仲嬉皮笑臉大聲話如果無錢咁點   我心諗佢都痴痴地   依家 $1000 咁敏感   佢仲要鄉音   人地唔信你係真錢都唔出奇喎   佢仲話如果食咗千幾數點找數   痴線   你食到千幾蚊餃子先再講啦   不知所謂 ~

食到好飽呀   所以又行陣先番屋企呢 ~

番到屋企沖埋涼   抖陣先食藥   差唔多 11 點就瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 餃呀餃五之~ 終於都到happy friday喇 今個禮拜好似過得耐耐地咁..你覺唔覺呀 食乜呀你今日..我而家好口痕好想食零食呀
    而家一開始作病就要快啲睇架喇 啲菌真係超勁 你做佐幾樣嘢都冇好轉咁一定要睇添喇 一拖就手尾長架喇 我個同事睇佐個幾月醫生都未清呀..見到佢就慘 食足成個月藥
    我間唔中都想食八方雲集架 我都覺佢個麵線幾好味喎..同台灣個味差唔多^^ 你覺唔覺招牌餃好似冇乜味呀 我次次都係食韭菜餃

    回覆刪除
    回覆
    1. 二餃木妳好呀 又係我啦 ~
      hey 好快就新年假啦 諗起都開心呀 ~
      妳 lunch 食飽 d 嘛 咁妳咪唔會口痕囉 哈哈 ~
      係啦 諗住食多 d 生果會好 d 點知最後都要睇醫生 ~
      我都試過咳好耐 食咗好多藥 傷哂身囉 ~
      呢期勁鍾意食餃子呀 因為我鍾意醋 + 豆辣醬呀 ~
      佢個麵線真係幾似台灣食果 d 所以我都鍾意食呀 ~
      無錯 我都覺招牌餃無味 我無食架 因為我同妳一樣 次次都食韭菜餃架 yeah ~~~~

      刪除