2014年1月13日星期一

酸梅麵豉蒸排骨 + 菜心 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 13-JAN-2014 )



( 13-JAN-2014  MON )

感恩一覺瞓天光   實在太開心喇 ~

又凍咗呀   所以又食雙腸丁米   正呀   不過唔敢再成日食喇   好驚食大咗個胃口呢 ~


菇場有 d 嘢做   做下抖下好快就 lunch time 喇 ~

又未餓   所以去銀行入票   行到 1 點就買酸辣米線番菇場食呢 ~


放工去街市買餸   如果呢個街市係有冷氣就好   因為真係好多嘢有得買   可惜實在周圍都係濕濕立立又污糟   買完就勁想即走囉 ~

去信箱拎信   估唔到收到老表寄黎嘅撈生   實在太開心喇   因為我好想食呀   依家比我有種願望成真嘅感覺   哈哈   實在太多謝老表同小寶呢 33 ~


今晚要滾湯   所以都唔抖喇   即刻預備晚餐   諗住 7 點半有得食   但最後都差唔多 8 點先食得   里奧大人又打黎話放工   不過我唔等佢喇   我自己食先   唔想太夜食嘛 ~   

是日晚餐 - 酸梅麵豉蒸排骨 + 菜心 + 芫茜皮蛋魚片湯  

酸梅麵豉蒸排骨 - 買酸梅麵豉都要 $5.5   我覺得貴呀   所以今次買 $15 蒸嘅排骨   我驚買 $10  嘅話   酸梅麵豉多過排骨呀   今次里奧大人話好食添呀   佢好小會話我煮肉煮得好食   因為我次次都煮到好鞋   哈哈 ~         

菜心 - $8/斤   今次 d 菜心都好靚 ~  

芫茜皮蛋魚片湯 - 太耐無滾湯喇   "北" 湯嘅時候先知道原來無切開隻皮蛋   太論盡喇 ~

洗埋碗都 9 點幾 lu   沖個勁熱水涼   沖完有 d 虛脫   可能太熱    嘩哈哈哈哈 ~

口痕食脆豬肉乾啦   咁 11 點瞓嘛   點知個胃頂住頂住   慘 ~

4 則留言:

  1. 食佐酸梅乾變之之~ 二仔午安呀 今日溫度都唔算低但都寒寒地咁 但番到公司就好熱喇
    今日食乜呀? 米線嗎? 我去佐飲茶呀..有同事last day 被迫走人..但好彩佢有錢咋 唔駛再搵工提早退休
    你個信箱咁大可以放得落撈生架....阿表真係好有你心呢~
    啱啱想話咁多酸梅醬既...原來個味係啱啱好架 我都like食酸梅味架 下次又試下蒸先 (我仲未蒸過排骨呀 ><) 芫茜湯又係好like 上次同事教我加埋節瓜又ok喎 不過而家啲節瓜好貴呀 好似$1x一斤

    回覆刪除
    回覆
    1. 四條木 妳好呀 點解妳 d 名會咁型架 ?!?!
      以為妳打 "食咗酸梅變乾之" 嚇屎 哈哈 ~
      呢排都係 10-12 度 但真係唔覺得勁凍 ~
      我 lunch box 呀 妳飲茶都正啦 ~~ 但迫人走就唔係咁好囉 ~
      sorry 呀 應該係我拎信嘅時候 管理員叫我收嘢呀 哈 ~
      阿表真係好有我心呀 勁感動 ~
      酸梅麵豉各 1 包唔算多 我以前係 2 包麵豉架 不過覺得太多先買番 1 包 ~
      芫茜 + 節瓜好得意喎 不過我都係鍾意分開多 d ~
      之前節瓜係 $18/斤 好顛囉 一定唔買 ~

      刪除
  2. 撈生笠..成日掛住食食食啦你! 哈哈
    依輯相用手機影嗎? 點解濛濛咁既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿四笠 我差 d 想講阿信屋呀 哈 ~
      掛住食唔好咩 好過掛住做啦 嘩哈哈哈 ~
      我用相機影架 睇睇下又好似濛濛地咁 @@

      刪除