2014年1月29日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 29-JAN-2014 )

鎮江骨 - 今次勁唔好食呀   好似食緊煲湯瘦肉咁   因為媽咪話太耐無煮呢個餸   所以煮咗好小時間   d 肉唔淋呀 @@

羅漢齋


鴨舌 - 今次無咩味   所以我都忍唔住同媽咪講   婆婆整得好好食架

煎帶子 - 媽咪煎嘅時候話出哂水   我都無為意   之後見到碟帶子就知咩事   我話係咪要撲生粉煎架   唔係點會金黃色喎   不過我都唔知係咪架   我又唔識煮嘢   哈

髮菜冬菇蠔豉豬橫脷湯

金車厘子

( 29-JAN-2014  WED )

好多人都收爐喇   不過我仲要番工   oh ~

早餐食腿蛋治烘底   今次 d 麵包好煙韌咁呀   勁正   因為好小會有咁嘅口感呢 ~


菇場靜啦   廠都收爐   其實我地真係應該唔駛番啦   哈哈 ~

晏晝同 8 卦出去食飯   之後再行一田買嘢   番到菇場啱啱好 1 點半 ~

超級勁大碗嘅牛腩河    

8 卦嘅梅菜肉餅飯

放工番媽咪屋企食飯   家姐買埋嘢先番   所以 7 點幾先開飯呢 ~

糖不甩朱古力 - 喺舊式零食店賣 $10/包   點知一田賣 $18.5/2包   激鬼氣   所以買多 4 包   咁樣除番開去   覺得抵 d   哈哈

唔係好甜嘅朱古力   餡就煙煙韌韌   唔錯唔錯

差唔多 8 點半就走喇   番到屋企已經見到里奧大人食緊車仔麵   好似好慘咁   哈 ~

里奧大人就好啦   聽日放 2 點   我就咩都唔知囉   慘 ~

沖埋涼睇陣電視   今晚 11 點瞓喇 ~

6 則留言:

  1. 不甩五之之~ 午安好呀 好耐冇食過糖不甩喇..勁想食添 不過而家好少糖水鋪有得食喇 我都有食過朱古力糖不甩..但個味都唔似既
    新年前後都勁唔想番工囉 應該放早一日比人準備新年就啱喇 哈~ 我地轉佐個好既大老闆所以好彩今年都有半日放 最後你地放幾點呀?
    鎮江骨正喎 勁like 不過真係要炆起碼45mins先淋架 上次我煮佐好耐都唔係好淋 嘥火..南乳齋今年新年食佐好多餐呀 好好味~ 你like唔like食架

    回覆刪除
    回覆
    1. 木木 ~ 糖不甩好味呀 我都好 like 架 yeah ~~~~
      我未食過朱古力糖不甩喎 朱古力糯米糍就食過 無咩特別 ~
      其實工廠收爐 office 應該就唔駛番啦 ~
      我地年三十晚放 1 點呀 勁開心呀 因為真係無諗過呢 ~
      今次鎮江骨完全唔掂 食瘦肉咁囉 ~
      南乳齋都 ok 不過我唔會好似妳咁食咁多餐都話好味 嘩哈哈哈 ~

      刪除
  2. 初十一..笠一笠~happy monday好耐唔見人啦
    係咪菇場好忙呀吓? 今日勁凍~記得著多件衫呀..知ma
    八卦個lunch好麻甩..哈哈! 個糖幾得意~係啦..有時一田/aeon某d野真係平d
    有日我又係睇到一樣野(唔記得啦)..都係平囉! 所以都要即刻同阿喂講~哈哈!!
    衰啦你..依晚彈左媽咪幾個餸~整得咁辛苦..你個衰女仲話咁咁咁呀! 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 凍笠笠 又係我啦 今日妳可以見多我幾面 哈哈 ~
      今晚又開始凍喇 得 9 度 又濕 最唔鍾意濕凍 個人好攰咁架 ~
      妳都着多年衫呀要 妳知妳長年凍冰冰架啦 哈 ~
      八卦好鍾意食肉餅飯 我真係次次都話佢成個麻甩佬咁架 ~
      係呀 一田 or Aeon 有時 d 嘢都好平 估唔到囉 ~
      丫 我知我衰架喇 不過真係唔好味嘛 如果唔講出黎 媽咪又再煮成咁就慘啦 係咪先 ~

      刪除
  3. 凍凍一之之 e...冇番工嗎?
    係冷親定菇場b時定又咩咩呀 休息下喇 bb

    回覆刪除
    回覆
    1. 木 我都會有忙嘅日子架 嘩哈哈哈 ~

      刪除