2014年1月3日星期五

嘉華大酒樓 ( 3-JAN-2014 )

鮮果黃金卷 - 食完覺得好熱氣   哈


泰皇醬豬扒 - 份量都唔小


紅燒班腩煲 - 如果自己識整就好 lu


燒鴨 / 白切雞


鮑參燴肚翅


( 3-JAN-2014  FRI )

Happy friday 喇   今日里奧大人上大陸   所以我朝早都唔滾熱 d 中藥喇   唔想搞到自己咁緊張   因為我次次滾完中藥   到臨出門口就會叫里奧大人 double check 個雪柜同個爐嘛 ~

我覺得今朝有 d 熱   不過都照食五香肉丁腸蛋米   但食完真係好熱囉   哈哈 ~   


菇場有嘢做   差唔多 11 點幾先做完   所以覺得時間過得勁快呀 ~

晏晝有 lunch box   因為早餐飽得滯   所以龜速咁食   食完都點幾 lu   好快又開工啦 ~

放工番媽咪屋企坐陣   之後就去食飯喇 ~

家姐又係 7 點到   一黎到就有得食嘛   食完就去百佳買 Tempo 廁紙比媽咪   因為 $99/3 條呀   都算抵   買完之後就番媽咪屋企 lu ~

差唔多 9 點走喇   因為今日 Enjoy 卡有 95 折   所以我又去惠康睇下有無得買   感恩最後 3 條比我買到呀   之後家姐打黎   企喺度傾咗 15 分鐘   幾鬼攰呀 ~

番到屋企即沖涼喇   無幾耐里奧大人都番黎 lu ~

今年係第一個星期六 off   所以聽日唔駛番   實在太開心喇   咁當然又無咁早瞓啦   12 點幾先瞓呀 ~

4 則留言:

  1. 廁紙皇后二之之~ 陽光的午安好呀 噚晚又3點幾鑽地喇@@ 真係痴鬼線架..半夜嘈醒真係人都癲架嘛 對上一次鑽個幾月前咋..其實點解條路定水管成日爛架
    你試下放鬆少少先喇 唔好成日驚唔記得熄呢樣嗰樣先喇 要對自己有信心 YES!
    泰式醬豬扒ok喎 我好like泰式醬架 甜甜酸酸咁~ 紅燒班腩煲識煮都唔會煮喇 又要炸又要炆太煩喇 媽咪有時整粟米魚柳 我幫佢炸魚都覺得好煩呀...啲油之後又唔知點處理 啲高難度餸都係出街食好啲 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫我廁紙王啦 勁 d 咁 嘩哈哈哈 ~
      早啦 一碌木 個名真係好襯妳呀 嘻嘻 ~
      下 又半夜三更鑽地 ?! 不過如果條路 or 水管爆就真係無計 唉 ~
      我真係精神緊張架 天生 ^^
      泰式醬好味呀 我都鍾意呢 ~
      無錯啦 煮班腩好煩架 我好怕炸嘢 剩咗 d 油真係唔知點好 我平時煮嘢都好小用油嘛 ~
      所以我出街食多數會叫炸嘢 哈哈 ~

      刪除
  2. 肉丁笠..又肉丁! 衰啦! 引人好肚餓..不過今日係食素呀
    哦~~! 2014年放第一個星期六..等我記住先
    快閃!! 我要浪衫啦..一陣再見! bye bye你條暖笠笠豬尾

    回覆刪除
    回覆
    1. 賴笠笠早啦 自己餓又話人衰 妳衰先真呀 哈哈 ~
      係呀 今年係第一個星期六 off 呀 好煩 成日改 妳覺唔覺呀 ~~
      呢幾日洗衫真係洗得好開心呀 因為勁快乾 ~
      好啦 一陣再見妳條臭馬尾啦 哈哈 ~

      刪除