2014年1月21日星期二

別府 @ 九龍灣 ( 21-JAN-2014 )

鬼山地獄拉麵 ( 4 辣 ) - 辣度係 2/4/6/8   咁我要 4 辣   不過同上次食嘅一樣唔辣嘅   我覺得係鹹到苦添呀 @@

九洲拉麵 

三文魚壽司

( 21-JAN-2014  TUE )

里奧大人今日要上大陸   所以 7 點就要起身   咁其實佢起身嘅時候   我都醒醒地   不過就唔會起身住   等到 7 點半先起身 ~

今日雖然得 12 度   但真係唔覺得好凍好凍喎 ~

早餐食熱狗餐   今次最好味   因為個包真係烘到好香脆呀 ~


依家去食開嘅茶餐廳   基本上果 d 人都成日見到   有個阿叔好鬼煩   成日同我講嘢   不過我間唔中就會應下佢囉   有時人地睇緊新聞   佢又喺度講講講   咁我就會做一個唔耐煩嘅樣   佢就會唔出聲   大佬   我想聽新聞呀   唔係聽你把聲囉 ~

菇場忙咗陣就 hea 過喇   爽 ~

今日有 lunch box   但食到 1 點幾呀   因為唔餓   所以慢慢食 ~

放工即走喇   因為今晚去屋企附近電髮   6 點電到 8 點幾   悶到呢    哈哈 ~

諗住自己食架喇   點知里奧大人話陪我食   其實我勁餓架   所以我去文記買炸魚蛋豆腐番屋企食住等 ~

依家加到 $10/4 件 lu    

9 點先開餐   所以食完要即番屋企喇   沖完涼再熨衫   當做下運動 ~

今晚 11 點幾瞓喇   其實好唔慣食飽無耐就瞓咁呢 ~   

沒有留言:

發佈留言