2014年1月22日星期三

蜜糖煎雞翼 + 蒜片牛柳粒 + 蒜蓉炒豆苗 ( 22-JAN-2014 )



( 22-JAN-2014  WED )

又係 12 度噃   係起身果下覺得凍咋   之後唔覺凍 lu ~

里奧大人今朝又要 7 點起身   因為 9 點半要番到公司開會   呢兩日都係自己一個行番工   無聊打比佢   話我太習慣同佢一齊行   所以好自然咁走入去聖安娜   佢以為係真呀   之後我喺度笑   佢就話係我自己要買包食之入去呀嘛   哈哈 ~

今朝叫沙爹牛肉包餐   但就好奇怪點解無咗張餐牌喺玻璃入面   原來加咗價呀   上星期食係 $18   依家 $21   一加就加 $3   我唔會食咯   感覺加得太過份咁囉 ~


菇場唔忙喇   今日已經勁有 holiday mood   勁想快 d 放新年假呀 ~

無啦啦超級餓   唔知係咪餓得滯   一出大堂覺得係超級勁凍   係凍到想翻轉頭果隻   所以即急急腳行去食米線喇 ~


室外凍到暈   室內焗到暈    我仲食酸辣米線   食完個身暖哂   所以一出去又覺得超級勁凍囉   慘 ~

放工即走喇   我好鍾意去買家品 d 散貨場睇嘢   因為咩都有嘛   不過依家已經唔係平 lu   但我非常之感恩買到枱布夾呀   仲要係 $12 咋   我搵咗個幾月喇   終於買到   超勁開心呀 ~ 

買埋聽晚嘅餸就番屋企喇   今晚勁有 mood 煮嘢呀   好耐無呢 d 感覺   哈哈 ~


浸完菜就燉肉汁   之後再拖地   搞掂哂都 7 點喇   啱啱好要煮飯呢 ~


今次 d 肉汁都好清   

差唔多 8 點先煮完呀   里奧大人打黎話放工   不過我自己食先喇   好鬼餓 ~

是日懶餐 - 蜜糖煎雞翼 + 蒜片牛柳粒 + 蒜蓉炒豆苗  

蜜糖煎雞翼 - 呵呵   順便清埋之前買嘅丸   我好有心機煎雞翼架   明明熟哂架噃   係咁桔都無血水出黎   不過里奧大人食嘅時候話有紅色   咁即係唔熟囉   好奇怪   下次都係光波爐焗算喇   嘥我心機   嗚嗚 ~   

蒜片牛柳粒 - 媽咪買咗 d 牛扒比我   咁就要食啦   唔係又唔記得食   咁諗住試下炸蒜片   炸到差唔多燶添呀  之後我好期待試下係咪脆   點知唔脆仲要苦   驚 ~     

蒜蓉炒豆苗 - 街市收檔   所以 $7/ 份咋   我買 2 份   食到好滿足   同埋真係好有心機慢慢炒   不過炒到好鬼攰   本來想炒埋飯架   最後都係蒸翻熱就算喇   哈哈 ~

里奧大人食飯嘅時候   又話飯多菜多咁咁咁   又慢慢食   真係勁想打巴佢    大佬   已經 9 點幾啦   阻鬼住哂我沖涼 ~

唉   個咀唇勁痛   應該係生唇瘡啦   上次喺泰國食完熱氣嘢就生咗咀瘡   我從未試過架   慘   好痛家嘛   連食嘢都痛呀 ~ 

沖完涼都 10 啦   食埋生果   真係睇陣電視又要瞓喇 ~


2 則留言:

  1. 蜜糖一之之~ 突然覺得你好sweet呀 嘔~ 開始回暖喇...同事話今年會係最熱既新年 都好既..打牌時冇咁凍冰冰嘛 haha 不過會好潮濕呀 聽晚洗埋最後一機衫今年就唔洗lu
    過完年啲嘢又開始加價架喇...啲人開始加人工嘛 啲成本又轉晒比我地喇...唉~ 不過而家啲嘢真係好貴 $500都好唔見洗咁..
    你準備好晒新年嘢未呀? 我仲未買底底..毛巾呀 今日一定要買到 YES! 我都開始唔想番工喇..快啲到星期四就好喇 又可以早放^^
    生唇瘡要一發現即搽藥膏架 遲佐少少都會發出嚟..所以我屋企同公司都一定放支唇瘡膏架 唔係實痛死 你又會咁大個人先開始生唇瘡既
    雞好難熟架 下次煎完喺個鑊到焗一陣嘛 你呢日啲餸咁似燒完嘢食/打完邊邊淨番咁既 haha 我星期六去完燒嘢食就喺淨番呢幾樣嘢 不過我冇攞喇..今個禮拜都唔知得唔得煮飯 收爐lu hehe
    新一年你叫老奧自己洗嘢嘛 你話大個仔要學識自己照顧自己^^;; 咁你咪唔駛勞氣囉

    回覆刪除
  2. 衰木 我咁 sweet 妳都唔覺 唉 點搞架妳 ~~~~
    就黎又回南天啦 好鬼驚 好似好多菌咁 ~
    我都洗埋聽晚機衫就唔洗喇 ~
    依家咩都貴哂啦 係 d 嘢完全唔值呢個價錢 但又無計 有 d 嘢又一定要買喎 ~
    上次喺泰國食完辣嘢就即生唇瘡喇 痛鬼到呀 我今次以為係爆拆 之後兩日仲痛 先覺得係唇瘡囉 嗚嗚 ~

    新年嘢只係準備食物架咋 無買新衫果 d 架 不過次次都會有新衫着 因為之前買咗未着 哈哈 ~
    羨慕啦 妳又可以早放 我希望放半日呀 yes ~~~~~~
    經過今次之後 我以後只會用光波爐焗雞翼 唔想嘥心機呀 ~
    嘩哈哈哈 木子 雞翼同丸呢 d 真係勁似 BBQ 同打邊邊 d 剩餘物資架 不過我好鍾意食呢 ~
    我今日都收爐唔煮喇 哈 ~
    叫老奧洗碗 佢真係寧願自己出街食架 衰 ~

    回覆刪除