2014年1月12日星期日

勝利大排檔 @ 九龍灣 ( 12-JAN-2014 )

頭柚蜜絲豬扒 - 姑奶推介架   佢上次食過話好味喎   不過又真係幾好味嘅   酸酸甜甜咁   咁樣睇黎   之後都會叫呢個餸架喇 @@

炸豬大腸 - 好耐無食喇   所以想食呢   都 ok 架   因為無壓味   哈哈

粟米斑塊 - 份量真係唔小   不過佢應該掉咗呢個碟啦  崩哂好危險架

豆豉鯪魚炒油麥菜 - 我一早已經同里奧大人講話實會叫呢個菜   之後我聽到姑奶朋友問佢   叫唔叫妳個 "飛佛"   咁即係姑奶同佢食嘅時候   都會叫呢個菜呢   

( 12-JAN-2014  SUN )

今朝其實 9 點幾已經醒咗   不過凍凍地唔想起身   之後再懶下床   9 點 45 分鬧鐘響就要醒喇 ~

去大快活食早餐   食完就番屋企抖陣   沖埋涼就番教會 lu ~


雖然飲咗咖啡   但其實我仲係好眼瞓   所以我聽聽下道都瞓着咗   之後里奧大人推咗我一下   話我扯咗鼻寒呀   勁肉酸   哈哈 ~

勁眼瞓呀都係   所以去 Happy Lemon 買杯熱珍珠奶茶番屋企慢慢嘆 ~

3 點食 tea   就係食番尋晚食剩嘅 Pizza 喇 ~


抖到 5 點就出去喇   行咗陣德福就去 3 姑奶屋企幫佢整嘢   搞掂哂就去大排檔食嘢喇 ~

今晚姑奶個朋友都黎埋   咁都好   唔係又食唔哂 d 嘢架喇 ~

食完就坐 van 仔番屋企   沖埋涼就食木瓜   之後睇下電視   今晚有 d 攰   10 點半就瞓覺喇 ~

  

4 則留言:

  1. 鼻寒一之之~ 午安好喇喂 今日溫暖佐好多呀..啲人話如果做冬嗰日凍咁新年就會唔凍 照咁推測今年新年應該唔太凍喇
    今日食佐乜呀 噚晚番佐屋企食飯所以今日有lunch box 如果同媽咪住得近啲就好喇 成日有住家飯食
    咁靜既環境打鼻寒真係幾樣衰既 哈~ 攪乜咁攰呀 下次咁眼瞓出去行個圈再入嚟嘛
    個蜜乜豬扒真係幾靚仔喎 次次食都冇所謂喇 最緊要好味同埋自己唔識煮嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 二木木早啦 好攰呀 哈哈 ~
      今朝 12 度咋 不過沖完涼真係唔覺得凍囉 係咪好勁呀 下 ~~~~
      都唔記得冬果日凍唔凍添 我鍾意新年凍 dd 呀 感覺有新年氣氛 d 咁呢 ~
      尋日 green monday 呀終於 所以 lunch 出去食粥 + 炸兩 ~
      住近媽咪屋企梗係好啦 實會有飯食嘛 ^^
      蜜椒乜豬扒真係好味呀 下次應該都會出現架喇 哈哈 ~

      刪除
  2. 愛豬笠..HAPPY WEDNESDAY GOOD MORNING
    哎yo!! 真係肉酸..返教會瞓左仲有鼻寒~有無流口水架
    哈哈!! 即刻諗起豬八戒瞓覺個樣呀! 嘩哈哈哈哈
    你姑奶好鐘意去依間食喎~係你blog既曝光率好高
    不過d食物真係整得有水準..正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛笠豬 happy 三午安好啦 ^^
      呵呵 咁又無流口水喎 不過就發緊夢囉 仲記得我發夢係行咗出去 真係無諗過自己瞓緊架 ~
      豬八戒肥嘟嘟勁得意呀 衰 妳做咩兜圈讚我喎 好 shy 呀我 嘩哈哈哈哈 ~
      笠 記住 一日勝利終生勝利 ~~
      下次又試 d 新嘢 唔係好快食厭 不過好在 d 食物都好有水準 但嘈 d 囉 哈 ~

      刪除