2016年7月31日星期日

燒汁焗鯖魚 & 雞翼 + 魚片炒麵 + 菜心 + 蕃茄豆腐三文魚骨腩湯 ( 31-JUL-2016 )





( 31-JUL-2016  SUN )

今朝 9 點半起身   沖埋涼就落去食早餐喇 ~




食完番屋企抖陣就番教會   崇拜之後就去街市買餸同生果   里奧大人就番屋企瞓陣 ~

星期二會打風   所以今次買定 3 晚嘅餸   又買埋龍眼同水蜜桃   重鬼到我呢   之後再去 Taste 買 2 磅雞翼就即番屋企喇   隻手就黎斷喇   哈哈 ~

望下個鐘已經 2 點   搞掂哂所有嘢都趾唔多 3 點   好餓呀   要出去食下午茶喇 ~

我同里奧大人講話今次要食勁嘢   佢以為我食飯   哈哈   我話食燒鴨瀨呀   之後佢話咁叫勁嘢咩 ?!   我話平時只係食雞翼餐咋   你唔係無留意呀嘛 ~



之後去優品 360 買 Hoegaarden   $22.5/3支   好在阿喂話我哋知咋   呵呵   里奧大人買 6 支   我之前喺 759 又買咗 6 支比佢   佢真係有排飲 lu ~

番到屋企即熨 2 機衫   之後預備煮飯喇   今日全日無停過   不過我又好 Enjoy 㗎喎   但就唔可以個個星期係咁   因為會好攰同好悶   哈哈 ~

5 點幾熨完衫就預備滾湯   之後抖陣就煮嘢喇   煮完都 7 點   早啲開餐早啲徑步 ~


冰姑又寄嘢比我   實在太客氣啦   



明明話只係寄 2 包石蜂蜜糖比我   點知又寄埋印尼撈麵



佢仲當我細路仔咁   寄埋朱古力餅乾比我喺秋季大旅行食   哈哈   


今晚真係黐咗   其實真係一個炒麵同個湯已經好夠   我又唔駛煮得咁辛苦   里奧大人話家姐嚟埋食都食唔哂呀   哈哈 ~ 

是日晚餐 - 燒汁焗魚 & 雞翼 + 魚片炒麵 + 菜心 + 蕃茄豆腐三文魚骨腩湯 

燒汁焗鯖魚 & 雞翼 - 我諗住焗番熱尋晚食剩嘅 3 件雞扒   反正開咗爐就焗埋鯖魚啦   但驚里奧大人唔夠食   所以焗雞翼   最後食剩 3 隻雞翼   唯有做聽日嘅 Lunch Box 啦 ~

魚片炒麵 - 2 個麵餅 + 1 條魚片 + $4 韭菜   炒埋成盤咁多   我今晚都食唔落麵   又留番聽日做 Lunch Box 同埋晚餐啦   因為食剩 2/3 呀   我帶唔到咁多 ~       

菜心 - $7/斤銀川菜心   好耐無食菜   所以點都買黎食   同埋要食哂去呢 ~

蕃茄豆腐三文魚骨腩湯 - 勁想滾呢個湯好耐   新鮮三文魚骨賄喺 MP 買只係 $27   我覺得都抵   點知今日喺 Taste 睇只係要 $14 咋   下次喺 Taste 買算喇   今晚實在無咩胃口   嘥咗嚿豆腐   同埋好在個湯唔腥咋   所以我會再滾呢個湯   因為啲三文魚可以食到   紅衫魚就食唔到呢 ~   

洗埋碗抖到 8 點 20 分就出去徑步   徑到 9 點都番屋企 lu ~

沖埋涼就休息   食埋西瓜又睇下 "歡樂頌"   不過今晚 11 點幾都要瞓   聽日要番工呢 ~
   

2 則留言:

  1. 阿一笠..食完早餐又繼續^^
    係啦!個晚餐我都覺好多~阿喂都話你地都算細食呀
    飲過360買既"豪花園"未? 我飲完對小腿勁痕左2日
    好似阿喂平時飲完啤酒咁~佢又係成日抓腳(感覺好乾燥咁囉)
    wow..冰菇買咁多野比你好有心呀~不過咁重..運費都應該好貴下 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 二寶笠 就放工咯 呵呵~
      今晚整釀辣椒 因為勁想食豉汁
      衰呀妳 搞到我成日想食豉汁~~~~~~

      呢餐勁多嘢呀 真係睇見都飽囉
      炒麵食唔哂 剩左就帶飯啦
      之後仲剩一大盒 叫里奧大人夜晚食埋去呀~

      未飲360買嘅豪花園呀 講到好驚啦 嘩哈哈哈哈~
      不過我話我都要飲 如果我都痕 咁真係有問題喇~
      我見呀喂果晚都係咁R腳呀 當我地係自己人咁話啦 哈哈~
      但出街飲酒 又唔見佢R架喎~
      冰姑真係好有心架 我係都唔要 佢係都要買
      仲成日話運費好平囉 呃鬼~

      刪除