2021年1月1日星期五

豉油雞 (外賣) + 鮑魚生菜 ( 1-JAN-2021 )




( 1-JAN-2021  FRI )

新一年新開始   希望疫情快快退去   每個人都繼續開開心心生活 ~

今朝 7 點半鬧鐘響   實在太論盡   唔記得熄鬧鐘添 ~

瞓到 10 點半起身   梳洗之後就等食喇 ~

差唔多 11 點先食早餐   我食咗幾啖   之後同里奧大人講話啲五香肉丁好辣呀   佢好大反應話係啦   但個樣好慘咁    好搞笑 ~


食完就抖陣   沖埋涼就去 Megabox   因為想買行山鞋 ~

去到 Megaxbox   里奧大人話去買衫先   好奇怪做咩咁心急買衫 ?!   原來係我上次買唔到   今次叫我去買番呀   其實佢唔講我都唔記得   哈哈 ~

終於買咗一件直身裙同埋一件中袖 Tee   再加一條長裙   只係 $318咋   因為我只買特價貨 ~

之後周圍行   喺 Catalog 見到件風褸 (原價$599 / 特價 $299) 都幾靚   我叫里奧大人試啦   我送比佢   之後我再拎另一件外套  (原價 $659 / 特價$399) 比佢試   佢兩件都鍾意   今次佢發啦   哈哈 ~

差唔多 2 點半就去太興食下午茶   我同里奧大人話份量好細   但今次量好多呀   今日早午餐都好有驚喜   哈哈 ~

柑桔蜜 - 超細杯   但勝在夠濃味   可以沖 10 次   我真係沖到佢變水咁架   因為我好口渴   哈哈


滿燻鵝絲雪菜絲炆米粉 ($53) - 得個色   無咩味   但材料都算多


鹹魚雞粒炒飯 ($56) - 有鹹魚粒   但有細骨   所以叫里奧大人小心啲食


食完再去埋 Aeon 超市買嘢就走人喇  里奧大人就番屋企先   我就買埋豉油雞先番屋企喇 ~

家姐知我好掛住 Berry   所以成日都會影相比我睇   


我以前好似佢咁   成日要縮埋一嚿咁瞓覺   所以一起身就腰酸骨痛   哈哈


呢排天氣乾燥到不得了   洗衫就好好   即洗哂啲新衫   搞掂哂就沖涼 ~

今晚好簡單   可以 7 點開餐 ~

是日懶餐 - 豉油雞 (外賣) + 鮑魚生菜

豉油雞 (外賣) - 買咗半隻半雞   食咗好少咋   留番聽晚再食 ~

鮑魚生菜 - 兩棵細嘅生菜 + 細嘅罐頭鮑魚   份量啱啱好 ~

洗埋碗再開機洗衫   搞掂就再去沖身   感到乾淨啲 ~

里奧大人話想食雪糕   我話整比佢食   佢話雪糕都要整 ?!?!   哈哈哈哈   我其實想講話拎比佢食   不過最後又話唔食 ~

新一年要的起心肝做下運動   今晚做咗 20 分鐘運動   其實只係手手腳腳郁下   扭下腰咁   哈哈 ~

聽日放假   所以今晚睇電視睇到 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言