2021年1月6日星期三

鹹魚煎肉餅 + 蜜椒薯仔牛柳粒 (外賣) @ 屋企 ( 6-JAN-2021 )

鹹魚煎肉餅 - 好香鹹魚味   哈哈


明明外賣就係唔想煮同洗   點知


蜜椒薯仔牛柳粒 - 呢個仍然好味道



白飯份量好多   呢到係盒白飯   


( 6-JAN-2021  WED )

臨起身前發惡夢   好記得係星期六   唔知點解 11 點仲未番到菇場   一開電話有廿幾個未接來電 ~

我即搭地鐵番工   因為只需要 15 分鐘   但好奇怪去到出口又唔知邊方向到菇場   但眼見菇場就係前面 (呢個情境已經夢過幾次)   問職員邊個出口   佢叫我落樓下問   有人會答我   我即落樓下   但個職員串串共話唔識   激死我   之後即飛出去搭的士   個司機係傻嘅   係咁剎車又衝上前   話搵緊路喎   最後仲要過哂我去嘅地方   我嬲到即刻落車唔比錢   再即上另一架的士   之後鬧鐘就啱啱響   起身嘅時候個人仲好激氣   哈哈哈哈 ~

今朝凍咗咁呀   依家起身都會着見晨褸   我唔想攝親呀 ~

我習慣出門口前   會用塊鏡照下後面啲頭髮有無亂   我不嬲有塊鏡喺廁所   但唔見咗   好肯定係里奧大人用完   之後我喺書枱搵到   所以即打電話鬧爆佢   我話用完啲嘢唔該哂番原位呀   唔好浪費我時間搵啦   佢仲話: 乜妳用嘅咩 ?!   呢下再要鬧爆佢   我話唔用點會知唔見呀 ?!?!?!   麻鬼煩   之後即收線   雖然佢講唔好意思   但我真係好憎好憎啲人咁無手尾 ~

今朝雙重打擊   要食番啲甜嘢中和番   所以食奶醬多   哈哈 ~


菇場忙下停下   好快又到 11 點 45 分 ~

Lunch Time 落去行陣   之後買牛腩河番菇場慢慢食 ~


忙咗陣又可以 Hea 喇   呢排有啲攰 ~

放工即走   估唔到同里奧大人同車 ~

同里奧大人去睇邊爐鍋   但太大唔想買   之後我話不如叫外賣   難得一齊咁早番到屋企   哈哈 ~

一齊買完都番屋企喇   沖埋涼就可以舒舒服服咁開餐呢 ~

我見肉餅咁厚   所以咬完再睇下啲似熟唔熟   雖然係好熱   但都想睇下   點知真係唔熟   要再焗熱 ~

預熱焗爐 5 分鐘   再焗 10 分鐘   同等外賣時間一樣   最搞笑里奧大人話好激氣   我話下次唔食肉餅就得啦   之後話係諗住外賣就唔駛整嘢同洗嘢   點知依家要整完再洗   我真係估唔到佢咁講   哈哈   咁我話好簡單啫   要開鑊就煩啫 ~

食完就休息   9 點幾就要做運動   做咗 20 分鐘   真係成個身慶哂   其實之後無咁凍   都應該出去徑步   我都係鍾意行多啲 ~

今晚 10 點 50 分瞓覺   呢排好快眼瞓咁 ~

沒有留言:

發佈留言