2021年1月14日星期四

蘿蔔炒鴨胸 + 節瓜鹹蛋湯 ( 14-JAN-2021 )





( 14-JAN-2021  THU )

感恩一覺瞓天光   起身都精神 ~

今日里奧大人 WFH   又可以陪我食早餐 ~


食食下早餐   里奧大人話今晚要食麥當勞   咁我之前話想食個招財進寶餐   但我想食唔係話即刻食嘛   哈哈 ~

我話今晚煮飯   唔食麥當勞   留番星期六先食啦   佢個樣好慘咁   真係呢   有住家飯食都唔珍惜   真係打得少 ~

食完抖多陣就番菇場   今日唔太忙   可以做下自己嘢 ~

Lunch Time 一定要出去行   因為難得有太陽   行咗半個鐘 ~

今日又無哂炒麵   咁買菠蘿叉燒包算喇   因為已經 12 點 20 分   食粉麵會好趕 ~

臨放工先嚟忙   不過做咗 Urgent 嘅   其他留番聽日做 ~

5 點 35 分放工   又走咗一班車   唉 ~

番到屋企即預備晚餐

是日晚餐 - 蘿蔔炒鴨胸 + 節瓜鹹蛋湯

蘿蔔炒鴨胸 - 蘿蔔燜完加水又燜   又驚唔熟又燜   好在仍然有味道咋   哈哈   里奧大人問係咩嘢瓜 ?!   我話係白蘿蔔   佢話咁樣整好味呀 ~

節瓜鹹蛋湯 - 激死我呀   三隻鹹蛋得一隻無壞   真係好在買三隻咋   下次真係要轉另一檔買   哼 ~

洗埋碗就即沖涼   9 點一齊睇 "夫妻的世界" ~

本身睇到 11 點 15 分   但我話想睇多少少   因為大結局嘛   點知一睇就睇到 1 點   終於睇埋大結局   睇完都即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言