2021年1月22日星期五

CHUBBY'S PIZZA (外賣) @ 屋企 ( 22-JAN-2021 )

星期一套餐 ($165) - 環球世界薄批 (普通批) & 肉醬意粉 & 炸雞 2 件 & 汽水+ 炸雞 2 件 (+$32)


( 22-JAN-2021  FRI )

里奧大人今日 WFH   又陪我食早餐喇 ~


一路食一路傾   佢整鬼我話又想部隊鍋   我話部隊鍋都要好多功夫噃   又要洗   里奧大人好驚訝咁話乜唔係全部一齊煮熟嘅咩 ?!  要洗嘅咩 ?!?!   我話腸仔同金菇要沖一沖啦   洋蔥又要切   佢話就咁午餐肉咪得囉   我話不如就咁煮午餐肉辛辣麵好過啦   佢自己都忍唔住笑 ~

今朝里奧大人早咗去買早餐   我可以抖耐啲先出發番工 ~

菇場唔忙呀   咁啱家姐打嚟   又可以傾下偈   呵呵 ~

傾傾下   佢仲教我點煮粟米墨魚滑添   佢朋友教佢墨魚滑熟就等如粟米熟   但我話包住咗嘅粟米無咁快熟架喎   家姐話糟糟都咁講   之後又教我幾個餸   笑到我死死下   雖然我唔叻   但佢啲煮法真係好搞笑   原來糟糟又係咁講   佢好想教工人煮新嘢   但我話妳上網睇下點煮先好喎 ~

之後講去銅鑼灣   我話北角可以行去銅鑼灣   我話咁咁咁去到北角   我已經唔知點行   因為我坐巴士喺橋   唔知地面係點行   家姐話以為係教佢點行呀   哈哈哈哈 ~

佢話想去 Ikea 買 Zipper 袋   我話妳用 Zipper 袋裝比我嘅米通呢   我都未講完佢就話係咪腍哂呀 ?!   我話仲好脆呀   之後佢話痴痴哋   啲語氣講到好似腍哂咁   大佬   菇場咁鬼靜   講嘢嘅語氣係比較陰陰沉沉㗎啦 ~

原來傾咗 40 分鐘   衰 8 卦話請我番來傾偈   哈哈   咁得閒先咁傾啫 ~

話咁快又 Lunch Time   出去行陣先   其實依家覺得 11 點 45 分放飯都唔錯   真係迫自己可以行 15-25 分鐘   但衰在一樣嘢係成日會買嘢囉 ~

行完就買燒賣+腸粉   咁就已經 12 點 15 分   時間過得好快呢 ~


同 BG 喺 Pantry 傾咗 15 分鐘   佢話佢都有經痛   仲試過一次暈咗   之後話都知我以前成日痛   因為我要攬住個暖包 ~

有次我合埋眼休息   阿齋同另一個同事講話我唔舒服   因為咁啱個同事想叫我 ~

8 卦同坐我附近嘅同事都知我係痛到死嗰隻   所以佢地好好㗎   咩都叫我慢慢   又幫我買嘢食   我可以多啲時間休息呢 ~

今日仍然唔忙   放工可以即走 ~

里奧大人 5 點半 Order Pizza   估唔到 5 點 50 分就到   感恩我今晚趕到班車   如果唔係肯定 6 點先番到屋企呀 ~

快快手手沖涼   之後開餐喇   我極之肚餓呀 ~

8 點半開組   10 點 15 分左右完畢 ~

之後同里奧大人傾陣偈   就再睇 "驚奇的傳聞"   終於睇到 11 點半先瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言