2021年1月30日星期六

韓式菜乾排骨湯 + 自家制麵包 ( 30-JAN-2021 )




( 30-JAN-2021  SAT )

尋晚瞓到半夜熱醒呀   直頭條頸都有汗   可能舖咗珊瑚毯呀 ~

早餐食沙爹牛肉米   佢地記得少米但就無走包   真係每次都要錯   唉 ~


家姐今日 12 點剪髮   咁我話陪佢食 Lunch 啦   原來佢自己一個食咋 ~

放工即走   感恩好快有巴士 ~

我話差唔多到就打比佢攞位   佢又話唔駛   話喺出面等   咁我去到店舖又見唔到佢   原來佢啱入咗去坐   我咪話囉   頭先又話唔入去攞位   佢話因為頭先好多枱   之後幾次都見兩個人入去   所以都係攞定位喎 ~

我話仲好飽   只食少少小食就可以 ~

川香軟骨酸辣粉 ($42) - 家姐要中辣   真係恐怖   我話上次食小辣都好辣呀   唔好預我   哈哈  


紅油豬耳 ($36) - 我都估家姐一定叫呢個   因為我成日都話食豬耳   呢個好味   豬耳夠爽   但家姐話好鹹   咁可能我無蘸汁食   哈哈   


佢個樣真係勁滿足   合埋對眼話好開心食到傷心酸辣粉   勁搞笑 ~

埋完單就走人啦   行咗一陣   家姐掩住個口話無戴口罩呀   之後即刻戴番   但佢無戴嘅時候   我又真係無咩嘢   因為見慣佢唔戴口罩嘛   但我就多數記得戴   因為我放喺手袋   咁走之前一定拎電話出嚟   一定會見到口罩 ~

同家姐行大孖   家姐話媽咪以前成日都去大孖買嘢   我真係唔知喎   正一衰女包 ~

之後去隔離間印尼店睇睇   我要買手標牌黃薑粉同辣椒膏   家姐就話買田師傅咖哩醬   我話我屋企有唔好買   之後佢買包咖啡比工人   又幫我比埋錢   今日發達   又食又拎 ~

佢話想買秘魯波子提   我好奇怪成日話要買   原來佢話好後悔無買比我   因為好好食   我話我之前成日買美國波子提㗎   同樣好大粒好爽甜喎   唔駛再特登買比我㗎喇 ~

咁買埋陳皮魚蛋就走人   佢番屋企   我就約咗里奧大人去 Megabox ~

搭 15A 去 Megabox   估唔到 3 點就到 Megabox ~

其實我好感恩   本身睇巴士 Apps 係 2 分鐘有車   咁我行去巴士站肯定都要 10 分鐘   我預咗轉車再轉車   咁我去到天橋再睇 Apps   15A 行車緩慢   仍然係 2 分鐘   我即跑去巴士站   見到 15A 開始埋站喇   所以家姐以為睇錯我話搭 15A 呀   哈哈 ~

咁我行陣先   我買咗小新利是封呀   原價 $19.9   特價 $13.9 咋   勁開心 ~

里奧大人 3 點 45 分左右到   咁睇行山鞋啦   原來我記錯公司名   哈哈   之後再睇另一間   但想買嘅係無折   咁唔買住 lu ~

行行下開始有啲餓   望下鐘已經 4 點 15 分   我話買包奶就可以   里奧大人話唔好   去麥記食 tea   佢勁搞笑啦   本身佢係食麥記 Lunch   但最後食咗炸醬麵   所以要迫我去麥記食   哈哈 ~   
~


買兩個枕頭就走喇   本身諗住打邊爐   但食完下午茶好飽   所以唔打喇 ~

里奧大人番屋企先   我就去超市買雞翼   又行咗成個鐘   怪唔得里奧大人打比我啦   以為乜事買雞翼買咁耐   哈哈 ~

番到屋企即沖涼   之後抖下 ~

今晚非常簡單   其實唔係餓   但 7 點半都開餐喇 ~

是日懶餐 - 韓式菜乾排骨湯 + 自家制麵包

韓式菜乾排骨湯食食下嘅時候   里奧大人問係咪湯渣 ?!   我話係湯包嚟㗎   之後我話唔記得焗雞翼呀   怪不得覺得今次煮得特別快咁啦   哈哈   我仲特登去買雞翼   激死我 ~

自家制麵包 - 今次新口味   有芝士香草碎蛋 + 意式肉醬脆包   所以今晚我只係食呢兩個包已經夠哂飽 ~

洗埋碗就再沖多次身   之後休息喇 ~

同里奧大人睇戲   咁我話食雪糕   因為好想快啲食完   唔想見到佢   因為唔好食嘅   哈哈



差唔多 11 點都覺得攰   所以套戲未睇完都要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言