2021年1月23日星期六

炸雞 & 肉醬意粉 + 自家制朱古力餅 ( 23-JAN-2021 )



( 23-JAN-2021  SAT )

感恩一覺瞓天光呀   今朝起身完全唔覺得凍喇 ~

今朝食飽啲   但比錯奶茶   唉 ~


菇場唔忙   係咁同 8 卦 Skype   所以好快放工   哈哈 ~

我去一田買嘢   等過馬路見到有人同我揮手   原來係 Ivy   咁傾咗 5 分鐘左右都走人喇   唔係咁想喺街邊傾偈   寧願 Whatsapp 好過 ~

買完嘢就搭車番屋企   咁去麥記買 Lunch   因為好想食薯條   哈哈 ~

里奧大人今日突然番晏晝   所以家姐就約今日同朋友食飯   佢約之前都問我邊日好㗎喇   諗住星期六有人陪我   點知里奧大人番工   佢話好似好衰咁   我話關咩事   咁我今日大清潔屋企咪得囉   大把嘢做 ~

不過突然一個人喺屋企   感覺又好似好孤單咁   以前我一個人就肯定搵媽咪陪   依家真係一個人就一個人   所以嗰一刻係好想喊   我唔係怕悶   係好想時間可以番轉頭有媽咪陪呀   嗚嗚嗚嗚 ~


2 點半開始大清潔屋企   抹哂所有嘢   大清潔廚房同廁所   搞掂哂即沖涼 ~

已經 5 點 15 分喇   其實今日勁熱   一開始做嘅時候又好攰咁   感恩做做下又好 OK 喎   真係命苦   哈哈哈哈 ~

諗住 5 點半靈修   點知家姐打嚟傾咗半個鐘   傾完都即刻網上崇拜喇 ~

完畢就預備晚餐   今晚里奧大人 8 點唔夠就番到屋企   開心開心 ~

是日晚餐 - 炸雞 & 肉醬意粉 + 自家制朱古力餅

炸雞 & 肉醬意粉 - 尋晚食剩架   不過下次唔會再叫多份炸雞   因為食完好口渴呀 ~

自家制朱古力餅 - 里奧大人問同事係咪比佢 ?!   同事答係比你太太   呢下好笑呀   以前係答比你太太你都有份食啦   依家直頭無佢份食   哈哈   好感恩呢排好想食甜嘢   今晚又可以食到呢 ~

洗埋碗就沖涼   抖陣就追劇喇 ~ 

本身 10 點 45 分瞓覺   但睇睇下又好緊張   所以 11 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言