2021年1月28日星期四

雜丸蘭州拉麵 + 腐乳唐生菜 ( 28-JAN-2021 )




( 28-JAN-2021  THU )

尋晚瞓瞓下好熱   但起身又好凍喎 ~

咁今日里奧大人 WFH   所以佢去買早餐   我之前同佢講話每朝要錫我一啖 (整鬼佢)   今朝佢起身先   之後我一起身就話早餐要食芝蛋治   佢笑住話唔係每朝鍚一啖先咩 ?!   食對妳嚟講真係好緊要   哈哈 ~


佢今朝神神地經   勁多無聊嘢講呀   好似好開心咁 ~

菇場唔太忙   又做下 Email Filing ~

Lunch time 出去行陣   今日行咗半個鐘   行到覺得熱先番菇場 ~

今日唔餓呀   所以食 Flakes + 乳酪 ~

無啦啦超級勁忙   仲要係煩嘢   又搞咗個幾鐘 ~

今日咩事呀   全部同事問我嘢   但比嘅資料全部係錯嘅   最搞笑連我自己都搭錯線   哈哈 ~

放工即走   番到屋企都即刻預備晚餐喇 ~

估唔到就咁淥嘢都要 6 點 45 分先開餐   里奧大人話妳番到嚟都 6 點啦 ~

是日懶餐 - 雜丸蘭州拉麵 + 腐乳唐生菜

雜丸蘭州拉麵 - 今次一定要食淥嘅丸   因為我要蘸辣椒豉油呀 ~

腐乳唐生菜 - 好想食腐乳   所以買唐生菜 ~

今晚食埋兩塊自家制麵包   我食咗一塊都飽   里奧大人直頭話唔食喇   之後我話好味呀   叫佢食一塊   佢都忍唔住笑   最後都食咗半塊 ~

我沖涼之後就開機洗衫   里奧大人話又洗 ?!   妳可唔可以停一停唔好成日做嘢 ?!   咁有時我坐喺梳化食零食   佢又會問可唔可以唔好成日食嘢   乜都會講 "可唔可以" 好搞笑 ~

抖陣就玩 21 點   之後玩記憶牌   已經只係 20 隻 (A-10)   但第一舖居然係開哂 A-10   真係無隻相同架喎   大佬   年紀大真係無咩記性   哈哈 ~

呢幾日條腰好痛   叫里奧大人幫我按腰   人手按腰真係舒服好多㗎 ~     

一凍就好想快啲瞓   所以今晚 10 點半都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言