2021年1月19日星期二

韓國辣醬牛仔骨 + 粟米蘑菇蛋花湯 ( 19-JAN-2021 )

好想食牛耳同花生米通   所以當餐前小食   雪咗一晚嘅茄汁豆又好味喎   唔會咁腍 Pat Pat




( 19-JAN-2021  TUE )

感恩一覺瞓天光   一起身又唔係話好凍   之前又話凍一星期嘅 ~

早餐食奶醬多   尋晚嘅辛辣麵仲未落格   哈哈 ~


菇場忙下停下   但左手痺痛   一舉起隻手就痛   今晚要里奧大人幫我按按呀 ~

Lunch Time 出去行陣   其實有啲餓   但都想行 15 分鐘   之後買牛腩河番菇場食   冷氣又好凍   我要食熱嘢 ~


仍然忙下停下   可以放工即時走 ~

諗住去超市買 Pizza   不過無囉   所以番屋企   喺屋企樓下見到里奧大人   佢嚇一嚇   問我做咩咁遲   好在喺樓下見到   如果一陣番到屋企唔見我   又以為我暈 ~

呢排都無沖涼就預備晚餐   天氣太凍喇   同埋我着長袖衫   感覺無咩掂到塵   哈哈 ~

是日晚餐 - 韓國辣醬牛仔骨 + 粟米蘑菇蛋花湯

韓國辣醬牛仔骨 - 半個洋蔥墊牛仔骨   咁樣焗真係唔錯   起碼洋蔥會軟身   之後再加埋意粉落鑊加燒汁煮   勁方便 ~

粟米蘑菇蛋花湯 - 加咗兩隻蛋同一罐細蘑菇   煮出來好似湯羹咁   所以好飽肚   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後即沖涼喇 ~

8 點 45 分開始追劇   但今次追得有節制   最多睇個半鐘   我覺得命仔緊要啲   哈哈 ~

我問里奧大人係咪甩跤呀 ?!   真係好痛呀   佢話甩跤隻手係郁唔到囉 ~

佢幫我按下又好啲   之後我又熱敷   佢話我唔夠瞓喎 ~

今晚又凍咗咁   所以一齊 10 點半都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言