2021年1月15日星期五

潮州魚蛋拉麵 + 清甜小旺菜 + 蕃薯糖水 ( 15-JAN-2021 )



( 15-JAN-2021  FRI )

今朝鬧鐘前都醒醒哋   但如果可以瞓   我都會瞓得番   哈哈哈哈 ~

呢一個星期要早啲瞓補眠   捱一晚夜真係有排補呀 ~

我沖埋涼出嚟   里奧大人先起身   仲諗住佢唔同我食早餐   點知原來係食嘅   今日大家動作都好慢   哈哈哈哈 ~


番到菇場即刻開工   忙咗個幾鐘就搞掂 ~

Berry 沖完涼好攰


中眼瞓


Lunch Time 同 8 卦一齊出去買 Lunch   咁我去 360 買零食   叫佢幫我拎炒麵番菇場 ~


忙下停下   好想快啲放工   哈哈 ~

放工即走   番到屋企即開機洗衫   之後就預備晚餐喇 ~

三立德用源氏派 ($25.9) / 不倒翁拉麵 (無調味素 ) ($12) / 
歡樂河馬仔朱古力 (換購價 $12) 原味芝麻海苔飯素 ($39)


是日懶餐 - 潮州魚蛋拉麵 + 清甜小旺菜

潮州魚蛋拉麵 - 好耐之前買嘅急凍魚蛋同韓國魚腐   今晚終於清哂   再加個包裝拉麵   咁就一餐勁方便 ~

清甜小旺菜 - 上次喺街市見到 $15/3棵   又靚仔   所以忍唔住又買 ~

洗埋碗就煮蕃薯糖水   之後沖涼喇 ~

抖陣就食蕃薯糖水   里奧大人居然食哂   連糖水都飲埋   搵晚再整其他糖水先 ~


唔係係咪唔夠瞓   個人好鬼凍   最慘係臉紅紅   勁驚發燒   但里奧大人話唔係   咁我話早啲瞓喇   今晚 10 點半唔夠就瞓   終於明白捱一晚真係好傷身   哈哈哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言