2021年1月11日星期一

燒汁焗雞肶 + 蒜蓉蒸金菇節瓜 ( 11-JAN-2021 )




( 11-JAN-2021  MON )

感恩一覺瞓天光   但都有啲唔想起身   因為尋晚太夜瞓   哈哈 ~

沖咗涼都好精神   感恩感恩   話哂今日星期一   想精神啲呀 ~

我仲以為自己唔夠瞓覺得超級凍   之後家姐打嚟話凍咗好多咁呀   可能天陰陰   感覺凍上加凍 ~

早餐仍然係奶醬多   咁唔駛咁飽   同埋我最主要係飲杯咖啡 ~


菇場勁忙   好在夠精神做嘢咋 ~

小說着到成隻糭咁   小 A 話佢喺北極番來   啱啱落機   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   之後再買 Lunch 番菇場食 ~

無食好耐   估唔到咖哩魚蛋好辣   之前一啲都唔辣㗎


仍然勁忙   真係做到火都來   係咁改來改去   真係覺得用電腦 Upload 就係好快咁   但都要時間搵嘛 ~

之後再做另一個 Report   啲人比嘅資料又係錯到暈   今次真係忍唔住 Email 話鬼佢   已經比太多次機會比佢   但次次都仲係錯   離哂大譜 ~

做到 5 點半先放工   真係唔望鐘都唔知放工呀 ~

去埋超市買香蕉同蜜瓜豆奶就番屋企   沖埋涼就要預備喇 ~

是日懶餐 - 燒汁焗雞肶 + 蒜蓉蒸金菇節瓜

燒汁焗雞肶 - 我多數雞皮向底   咁我又無加油落焗盤   又無用鐵架   所以雞皮痴哂個焗盤度呀   我同里奧大人講話無咗塊雞皮   佢話仲好   因為佢都唔食   哈哈 ~   

蒜蓉蒸金菇節瓜 - 兩個節瓜加一包金菇   其實咁都已經好飽肚 ~

洗埋碗就再沖多次身   之後就追劇喇   依家里奧大人會一齊睇   因為劇情真係估佢唔到   好鬼懸疑 ~

今晚真係越坐越凍   前排最凍嘅時候都唔會咁 ~

又睇到 11 點 45 分瞓覺   真係睇完成套要好好補眠呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言