2021年1月5日星期二

金菇豚肉卷 + 蠔油燜節瓜 ( 5-JAN-2021 )

蛋炒飯平時一定加豉油   但今晚只加鹽   唔想碟碟都係啡色   哈哈




( 5-JAN-2021  TUE )

感恩一覺瞓天光   起身好精神 ~

早餐食芝腿治烘底   因為好餓呀   咁啱家姐食芝士牛角酥   大家都係芝士 ~


我柔軟度好似佢咁就好喇   哈哈


菇場忙呀   好快就到 Lunch Time ~

我去買菜   咁見到泥薑好靚咁   又走去買   阿姐話唔夠一斤   咁我再睇有無細嚿啲啦   有個阿叔好好人   特登過嚟講話唔夠一斤要 $22 㗎   本身好似 $22/2 斤   叫我買多一大嚿啦   我話太大嚿咁喎   佢笑住話唔怕啦   可以留好耐   咁信佢啦   哈哈 ~

12 點 15 分番到菇場   慢慢食腸粉   真係食到 1 點   好抵食   哈哈 ~


基本上家姐 WFH   就會問我早午餐食咩   佢 Lunch 食燒賣   我食腸粉   今日食嘅嘢好似呀 ~

姿勢好搞笑



終於做哂長命 Report   等對眼抖下再做 Email Filing ~

放工即走   番到屋企即沖涼   之後即預備晚餐喇 ~

里奧大人 7 點幾番到屋企   等佢沖埋涼就可以開餐 ~

是日晚餐 - 金菇豚肉卷 + 蠔油燜節瓜

金菇豚肉卷 里奧大人話今次啲金菇唔難咬   以前成日咬唔開   我話因為我蒸熟金菇先囉   特登要做多個步驟   今次個汁鹹咗啲   下次落少少就算喇 ~

蠔油燜節瓜節瓜加少少瑤柱   賣相無咁 Dry   估唔到蒜頭燜到軟爛呀   勁好味 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼 lu ~

里奧大人尋日用百潔布擦哂玫瑰鍋啲漬   依家變番九成新咁款呀   同埋最開心係無咁黐鑊   但之前喺家姐屋企拎咗隻新嘅大玫瑰鍋   依家唔知點算好喇 ~

掛住睇電視   完全唔記得做運動   差唔多 10 點半先做呀   我大大力 Fing 手 Fing 腳   做到有啲熱   所以只係做咗 10 分鐘   我唔想熱住瞓覺 ~

今晚 11 點唔夠都瞓   呢排又每月一到   所以要瞓多啲補血呀 ~

沒有留言:

發佈留言