2021年1月27日星期三

韓式辣醬焗雞肶 + 蠔油燜冬菇生菜 + 蔥阿伯豬肉餡餅 + 自家制麵包 ( 27-JAN-2021 )

尋晚食剩香酥軟骨   今晚焗熱仍然好味道呀




( 27-JAN-2021  WED )

感恩一覺瞓天光   不過半夜好似覺得凍凍哋咁呀 ~

我同里奧大人講話今朝凍咗咁喎   佢話差唔多   我話我都覺凍喎   之後佢話咁又係   哈哈 ~

好餓呀   所以早餐要食腿蛋治 ~


諗住 Hea   點知無啦啦勁忙 ~

咁樣影到好肥呀


Lunch Time 都唔行喇   買完腸粉燒賣就番菇場   因為隻耳仔痛痛哋咁   想休息下 ~


仍然忙下停下   好快就放工 ~

里奧大人 7 點幾番到屋企   叫佢沖埋涼   都仲要等陣先可以開餐 ~

我話有套猜下猜下嘅卡通片啱你睇   佢話咩叫猜下猜下 ?!   我話即係估下邊個奸定唔奸嗰啲呀   佢話係咪懸疑片呀 ?!?!   我話係呀   佢話得佢知我講咩   哈哈哈哈 ~

我話趕住煮飯嘛   講咗個概念比你先   咁一陣可以再提我咩卡通片嘛 ~

里奧大人 Lunch 食剩嘅福建炒飯   本身諗住焗   因為炒飯底   但真係唔想再等   所以轉為蒸   之後諗諗下荷葉飯都係蒸啦   最緊要熱咪得囉   哈哈 ~   

是日懶餐 - 韓式辣醬焗雞肶 + 蠔油燜冬菇生菜 + 蔥阿伯豬肉餡餅 + 自家制麵包

韓式辣醬焗雞肶 - 雞肶居然焗咗 20 分鐘都唔熟   切開見到骨仲係紅色   所以要再焗 8 分鐘   我同里奧大人講話唔好以為老婆煮嘅一定熟   食之前都要睇清楚呢 ~

蠔油燜冬菇生菜 - 之前燜定多啲冬菇   咁今日買生菜就搞掂 ~

蔥阿伯豬肉餡餅 - 個皮焗極都唔脆   下次試下煎先 ~

自家制麵包 - 食唔哂呀   要留番聽晚再食 ~  

頭先焗熱雞肶嘅時候   就快快手煮定個蕃薯糖水   咁沖完涼就可以食喇 ~

洗埋碗就煮沖涼   抖陣可以食糖水   正呀 ~


捱咗一晚夜追劇   今晚勁攰   10 點半即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言