2021年1月10日星期日

紅油手撕雞 + 瑤柱扒豆苗 + 自家制麵包 ( 10-JAN-2021 )





( 10-JAN-2021  SUN )

里奧大人出咗門口   我都瞓番   一瞓就瞓到 10 點呀   起身係超級精神   真係前所未有呀 ~

即整早餐   一次焗兩個   其中一個係 Lunch   唔想食一次焗一次   哈哈 ~


食完就即刻大清潔屋企   拖埋地就大清潔廚房同廁所   沖埋涼真係要休息喇 ~

原來已經 1 點半   係時候休息一下 ~   

里奧大人 2 點半番到屋企   沖埋涼就可以食嘢 ~

尋晚打邊爐食剩嘅   今日循環再食


洗埋碗就休息   今日要貼牆紙   搞掂哂都接近 5 點 ~

今日煮嘅晚餐好簡單   但需要時間   所以 7 點幾先開餐 ~

是日懶餐 - 紅油手撕雞 + 瑤柱扒豆苗 + 自家制麵包    

紅油手撕雞 - 一隻雞肶就搞掂   其實加埋青瓜仲正   不過唔想特登落街買囉 ~

瑤柱扒豆苗 - 里奧大人話瑤柱好食   但份量少咗啲   我話你講過瑤柱痴牙唔鍾意食嘛   我咪落少啲做點綴咁囉   估唔到你依家鍾意食   不過我仲痴線   完全唔記得蒸瑤柱   好在我起身時浸定   再煮汁嘅時候一齊煮咋 ~

自家制麵包 - 今次係蒜蓉包   上次我已經想自己整蒜蓉包   依家唔駛喇   哈哈 ~

洗埋碗就再沖身   抖陣就同里奧大人一齊崇拜   其實咁夜唔係咁好   但中午無時間呢 ~

崇拜完就抖陣   之後又追劇喇 ~

我今日真係好精神   睇到差唔多 1 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言