2021年1月7日星期四

蜜汁金沙骨 + 紅油拌皮蛋 + 自家制麵包 ( 7-JAN-2021 )

今晚凍凍哋   所以煮雜豆蘭州拉麵



( 7-JAN-2021  THU )

里奧大人今日  WFH   所以陪我食早餐 ~

無五香肉丁嘅   蝕咗三蚊雞呀   嗚嗚


我同里奧大人講話好在無發夢唔知醒   佢話番工有壓力 ?!   我話無喎   不過事實係好驚無開鬧鐘就真嘅   特別係里奧大人放假嘅時候   因為佢係瞓到自然醒   咁我真係會遲大到呢 ~

食完抖陣就番工   唔錯唔錯 ~

菇場唔太忙   但有嘢都唔想做   哈哈 ~

今日有啲攰   快啲有陽光啦   濕氣咁無重嘛 ~

熟睡中嘅 Berry



Lunch Time 行 15 分鐘   之後買炒麵燒賣番菇場食 ~


忙咗一陣又 Hea 下   有啲想瞓覺添 ~

放工即走   番到屋企即沖涼洗頭   之後即預備晚餐   今晚諗住開焗爐會好快搞掂   但都要成個鐘先可以開餐   哈哈 ~

是日晚餐 - 蜜汁金沙骨 + 紅油拌皮蛋 + 自家制麵包

蜜汁金沙骨 - 里奧大人話好味道   真係好難得佢咁講   我依家轉去另一間買凍肉   我哋覺得煮出來無咁 "鞋" 呀 ~   

紅油拌皮蛋 - 好想食重口味小食   咁啱屋企有一隻皮蛋   咁就食埋去喇 ~

自家制麵包 - 今次係朱古力果仁麵包   做飯後甜品就啱喇 ~

洗埋碗就食生果   之後都係沖多次身   感覺乾淨啲 ~

8 點幾開始睇 "夫妻的世界"   估唔到呢套幾好睇   所以睇到差唔多 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言