2021年1月4日星期一

豆腐火腩煲 + 菠蘿生炒骨 (外賣) @ 屋企 ( 4-JAN-2021 )

豆腐火腩煲 - 好好味呀   同埋份量好多


菠蘿生炒骨 - 好有鑊氣   又係好味道


( 4-JAN-2021  MON )

今朝里奧大人話想瞓晏啲   所以唔同我食早餐   我話瞓啦   我都無諗過要一齊食早餐   WFH 就話啫   因為 9 點要開工嘛 ~

起身有啲頭痛   又占寒占凍   但沖完勁熱水涼都覺好凍   要用風筒吹埋頸同膝頭哥   咁樣先好少少   但都有啲凍凍地感覺囉   大佬   唔好發燒呀 ~

早餐食奶醬多   飲完杯咖啡又好啲 ~


2021 年 1 月喇


我真係會 Mark 低好多嘢㗎   唔係為買而買呢   我比里奧大人睇舊年嘅月曆   佢都呆咗   哈哈


菇場忙呀   但個人真係凍到震   即用暖手器同飲 Hot Lemon   依家有咩依郁都打定底先 ~

今日開始回復正常時間上下班   我又要適應番 5 點半放工喇   哈哈 ~ 

Lunch Time 出去行陣   又舒服好多   可能菇場太凍喇 ~

又要做長命 Report   一手揸 Mouse 一手拎暖手器   最衰無帶絲巾   條頸又凍喎   所以係咁將暖手器搓條頸   勁舒服 ~


放工即走   條街好大風   所以覺得更加凍到入心   感恩好快有車   不過坐車都仲係覺得凍 ~

買埋外賣就番屋企   第一時間探熱   感恩係無發燒 ~

沖埋涼就食飯   我同里奧大人講話好在有胃口食嘢   佢笑住話食嘢有無味 ?!   我話得苦味咋   因為唔舒服仲要去外賣   佢都忍唔住笑   哈哈 ~

食完就真係抖 lu   今晚唔做運動喇 ~

睇多陣電視   9 點半已經想瞓   但好驚瞓到半夜就醒   所以等到 10 點 20 分都瞓覺呢 ~

沒有留言:

發佈留言