2021年1月2日星期六

蒜蓉粉絲旺菜 + 雞絲蘭州拉麵 ( 2-JAN-2021 )




( 2-JAN-2021  SAT )

今朝里奧大人起身番工   我叫佢早啲番屋企   之後都瞓番 lu ~

瞓到 9 點幾起身整早餐   熱香餅過期兩日但無臭   不過就好鬼乾呀   食第一啖差啲哽死 @@

其實我希望新一年唔駛食過期嘢㗎   哈哈哈哈 ~


食埋早餐就開機洗衫   之後大清潔屋企   搞掂哂就熨衫   再大清潔廁所   沖埋涼就休息   因為好凍   聽日先再大清潔廚房 ~

又終於的起心肝整理文件   寫清哂所有應該要做嘅嘢   安樂哂 ~

里奧大人 1 點半放工   2 點半可以開餐 ~

又食芝士牛油包   里奧大人就食迷你福建炒飯   佢同事整咗玉子燒   仲熱辣辣㗎   所以即刻食埋去喇   


同家姐 Whatsapp   之後問可唔可以打比我 ?!   以為有咩緊要事   原來話佢呢排好多靜電   尋晚摸 Berry 個鼻    電到佢走開咗   頭先 Berry 又吠   家姐摸下 Berry 個身   電到 Berry 大聲怪叫呀   話人哋唔知以為佢打到 Berry 大聲怪叫   所以依家一伸隻手摸 Berry   佢就即刻走開呀   哈哈 ~

Berry 都要好好保暖   哈哈   雖然喺家姐屋企未必話係最好   但起碼有個家   希望呢個世界唔好再有浪浪啦


里奧大人 4 點左右瞓覺   我就聽歌   一聽聽到 5 點半   好耐無聽歌   勁正呀 ~

好鬼凍呀   所以抖到 6 點幾先預備晚餐   今晚 7 點半先開餐 ~

是日懶餐 - 蒜蓉粉絲旺菜 + 雞絲蘭州拉麵

蒜蓉粉絲旺菜 - 諗住擺靚啲   但同我想像仲有啲距離   旺菜我煮熟一半   我驚蒸好耐都唔熟   粉絲就浸軟   之後再放埋一齊蒸   我覺得多功夫呀   哈哈 ~

雞絲蘭州拉麵 - 尋晚食剩啲豉油雞   今晚拆肉再用燒汁炒兩炒   咁樣無咁乾 ~

洗埋碗再大清潔廚房   之後沖涼休息 ~

今晚里奧大人 11 點都瞓   我就睇食譜   睇到 12 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言