2021年1月18日星期一

小型部隊鍋 ( 18-JAN-2021 )

我覺得就咁淥熟嘅午餐肉好好味呀


今次無加豚肉同年糕   我其實有糯米粉的   但原來過期四個月   激死我


( 18-JAN-2021  MON )

今朝一起身   覺得凍咗好多呀 ~

早餐食奶醬多   今次好味道 ~


菇場唔太忙   咁就好喇 ~

Lunch Time 去一田買年糕同芝士腸   但只有辣醬年糕   咁諗住買一大 Pack 嘅金妹牌芝士腸   又 1 月 21 日到期   點食得哂喎   最後只買 Pack 日本大洋蔥   3 個只係 $16   都抵呀   平時街市都要 $6 一個   之後買埋炒麵就番菇場喇 ~


嘩   無諗過會勁忙   仲要忙到 5 點半呀 ~

放工即走   去埋超市買辛辣麵同韓國維也納香腸同辛辣麵就即走喇 ~

番到屋企都接近 6 點半   要快快手預備了 ~

我諗住煎香午餐肉同香腸   但里奧大人話唔駛   用邊爐鍋煮熟就得啦   唔駛咁麻煩 ~

平時又話煎香先好食嘛   不過咁都好   慳番時間同埋唔駛大清潔廚房 ~

第一次見里奧大人咁積極幫手   真係動作好快   感覺佢好期待咁架   搞到我都緊張埋  哈哈 ~

其實里奧大人好鍾意食辛辣麵   又話想食部隊鍋   咁整比佢食啦   等佢開心下 ~

今次個鍋又有泡同出哂煙喎   可能本身個蓋個孔太大   轉咗另一個蓋就好啲 ~

今晚真係睇得出里奧大人超級開心   氹佢都真係好易   哈哈 ~

諗住一品鍋好快洗完碗   點知都要 8 點半先搞掂 ~

沖埋涼就抖陣   之後睇 "驚奇的傳聞"   不過睇到 11 點都瞓喇   唔會再睇哂一集先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言