2021年1月16日星期六

香煎腐皮卷 & 鹹水角 & 酸齋 & 素餃 ( 16-JAN-2021 )



素餃好大隻   餡料又多   呢個點心好味道呀


( 16-JAN-2021  SAT )

尋晚雖然早瞓   但半夜去咗 2 次廁所   所以今朝起身有難度 ~

今朝去大快活買早餐   真係想食啲新嘢   哈哈 ~

扎肉上海麵好味道呀   好在我要少麵   呢份早餐   我覺得係二人份


菇場 8 點 45 分都無人   不過咁樣好呀   靜靜地 ~

個個都無嘢做   之後西瓜 11 點出去買嘢   全城一律瘋狂上網打機   哈哈哈哈 ~

小肥婆   瞓得好林喎


放工去 Market Place 買月桂葉   一樽仔要 $53 超級貴   所以唔買呀   咁買埋晚餐就走人 ~

估唔到四盒點心都幾重   但一場嚟到   所以點都去埋 Taste 啦 ~

買兩個包做早餐   之後再睇其他嘢   突然間醒起唔記得拎兩個包   又番轉頭呀   勁驚人地以為我唔要呀   職員話估我唔記得拎   哈哈 ~

我成日以已經無得買齋   原來轉咗喺麵包位置隔離 ~

里奧大人又未放工   我可以繼續慢慢行 ~

經過凍柜   見到 CP 香辣雞翼 $50 買二送一   我勁開心呀   即係平均 $1x 一 Pack 咋   心諗依家 $50 有 3 Pack 勁抵   之後冷靜一下   正確係 $100 有 3 Pack 即係 $3x/Pack 喎   真係好在無買咋   唔係心痛死   因為我覺得 $3x 都係貴囉 ~

最後買咗樽月桂葉   只係 $33.8 咋   再買無鹽牛油就走人 ~

里奧大人打嚟話差唔多番到屋企   我咁啱都開始排隊比錢 ~

3 點幾食 tea   根本只係食哂兩個包   其他留番今晚再食 ~

個盒好大個   仲大個生日蛋糕嘅盒


套餐 ($88)
黃金脆薯牛堡 x 2
扭扭薯條 x 2 / 脆香雞翼 x 2
紅豆批 x 1 / 大汽水 x 2


唔夠黑椒味   就咁食一個包都已經好鬼飽   後悔買套餐   哈哈哈哈


送利是封


食完就抖陣   里奧大人瞓晏覺   我就靈修半個鐘   之後我都瞓咗 20 分鐘   當堂精神哂 ~

7 點半食晚餐   食剩鹹水角同兩條腐皮卷 ~

洗埋碗就沖涼   之後換埋信用卡積分就睇劇 ~

咁我睇緊嘅時候   里奧大人叫我拎張八達通出來   佢仲話我一話拎錢就咁快   我話梗係啦   有錢拎梗係要快   之後我發現唔咗張提款片   當堂驚到塊臉紅哂   雙手又凍 ~

我以為喺屋企唔見   因為我星期日拎過出嚟搞電話理財 ~

之後再醒起第日過數比家姐嘛   咁睇番手機資料係 1 月 4 日過數   即係已經唔見咗十二日   我即刻打去銀行問戶口有幾錢   感恩所有錢都喺度呀   但都即過哂所有錢去另一個戶口   以策安全 ~

搞掂哂都 10 點幾   唔睇劇喇  睇多陣電視   11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言