2021年1月29日星期五

麻辣手撕雞 & 招牌水餃 (外賣) @ 屋企 ( 29-JAN-2021 )





( 29-JAN-2021  FRI )

尋晚發得超級多夢   估唔到今朝起身仲記得   即刻同里奧大人講哂啲夢   佢都話咁多夢仲記到先好嘢   哈哈 ~

佢話呢兩晚瞓得好差   我話可能捱咗一晚夜睇大結局呀   之後佢笑住話唔好同人講 11 點半係捱夜呀   哈哈   咁我覺得真係算夜嘛 ~

同里奧大人食早餐   食完抖陣又番工喇 ~


菇場超級忙   一做就做到 11 點 15 分 ~

Lunch Time 出去行陣   再買紅腸酸辣米線番菇場慢慢食 ~


放工即走   買埋外賣就番屋企喇 ~

真係激死我   今次蒸餃子   之前買咗蒸籠布   點知今晚蒸完係痴底嘅   好在唔係小籠包咋   不過蒸出嚟嘅餃子皮又好煙韌   但下次都係淥算喇

里奧大人話又洗衫 ?!   我話點解你連續兩晚講同一說話嘅 ?!   我話啱啱夠大半機咪洗囉   之後佢再強調話只喺想妳抖下   唔好成日番到屋企係咁做 ~

咁其實都開心嘅   起碼佢知我成日做家務   又驚我攰驚我暈   佢都好㗎喇   會主動熨衫   咁樣真係幫輕我好多   因為有時企得太耐條腰會痛 ~

8 點半開始睇聖經   睇咗一個鐘   之後就睇 Youtube ~

里奧大人10 點就瞓  我睇到 10 點 45 分都瞓   呢排真係 10 點幾就眼瞓 ~

沒有留言:

發佈留言