2021年1月20日星期三

水餃雲吞拚蝦滑 & 炸魚皮 (外賣) ( 20-JAN-2021 )




( 20-JAN-2021  WED )

今朝起身又凍咗好多喎   真係要小心身體 ~

早餐食芝腿治烘底   唔想食甜嘢 ~


菇場唔忙   咁都好   因為隻左手仍然痛   好煩呀 ~

家姐打嚟傾偈   我話我左手痺痛   佢停咗一停   之後好驚咁話係咪中風   佢同里奧大人講嘅一樣   話中風先兆   但我話我覺得似發炎嘅痛   因為呢兩個星期係咁追劇   我又成日挨左手邊梳化   想唔痺都難啦 ~

我叫家姐唔駛擔心喎   佢話妳梗唔駛擔心   係我哋擔心啫   估唔到佢咁講   不過我上次剪傷手指   佢真係連續幾日咁問痛唔痛就真嘅   但佢自己手痛真係唔同我講㗎   不過次次都比我無意中發現囉   之後我就好擔心   雖然我口衰同惡   但佢同里奧大人有咩頭暈身慶   我真係超級擔心呢 ~

影完呢張相


之後就瞓着


Lunch Time 出去行陣   今日特別餓咁   所以買燒賣+炒麵番菇場食 ~


仍然唔忙   放工即走 ~

去街市買餸   已經同自己講唔好買咁多   但最後都買咗一大袋 ~

同里奧大人差唔多時間番到屋企   我就即刻預備晚餐   咁叫佢沖涼先喇 ~

是日懶餐 - 水餃雲吞拚蝦滑 & 炸魚皮 (外賣)

水餃雲吞拚蝦滑 & 炸魚皮 (外賣) - 買咗 $20 (4 兩) 蝦滑   我覺得好味過墨魚滑   今晚又用旺菜做湯底   真係超級方便   個湯又甜 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就食生果 ~

8 點 45 分開始睇劇   睇到 10 點半都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言