2021年1月17日星期日

蒜香金沙骨 + 旺菜粉絲煲 ( 17-JAN-2021 )

其實呢餐仲有包芝士腸仔包 + 兩條腐皮卷 + 兩隻鹹水角   里奧大人見到個包都喺度笑   哈哈   




( 17-JAN-2021  SUN )

今朝 9 點 10 分起身   梳洗之後就整早餐   食完就大清潔屋企 ~

今次個包真係燶咗


拖埋地就小清潔廚房   沖埋涼就出發去姑奶屋企拎嘢 ~ 

拎完就同水姑一齊走   好在佢教我點去搭巴士   咁樣快好多 ~

家姐 Whatsapp 話買咗花生米通同牛耳   比一半我   仲話好味到停唔到口   我話唔要   留番比妳自己食啦 ~

幾分鐘後   無啦啦話係其實唔好食先比多啲我   我話太假啦   如果妳咁諗   簡直唔係人   之後佢答 Yes   哈哈哈哈 ~

12 點半同里奧大人食 Lunch   食到 1 點半左右就走喇   佢要開會 ~



我差唔多 2 點半去到家姐屋企   今日真係四圍滕   所以去到即灘喺梳化 ~

真係好掛住 Berry 姐   呢兩次佢好乖   肯比我抱呀



好大塊雞肉零食   好重手㗎


我搓佢個身   感覺到佢已經全身放軟   之後都瞓咗陣 


瞓咗陣又起身聞來聞去



眼瞓都唔瞓   


上年家姐買咗片糖比我   家姐話個店主叫佢買多啲   因為唔係成日有㗎   仲見到喺個瓦入面拎出嚟   咁我話係增城片糖喎 ~

咁今次又叫家姐幫我買片糖   佢話去另一個街市買   話買咗增城片糖   要 $28/斤   佢買咗接近 $70   其實我唔知家姐會幫我買增城片糖㗎   因為佢都唔知係咩   哈哈   所以好開心佢買咗比我   最搞笑問我夠唔夠食 ?!   我話可以食一年啦 ~

咁我之前又叫佢幫我買 Legging   因為條褲已經幾年前買㗎喇   但真係着過一兩次   上次我再着覺得超勁舒服   所以又好想再買   仲要係 $100/3條   我買兩薄一厚   唉   我喺 H&M 買一條要 $79.9 㗎   所以叫家姐下次幫我買多 3 條呀 ~

同家姐傾下計又同 Berry 玩下   又好快 5 點   之後姐夫細佬一家人嚟咗   Berry 嚇到即刻震哂咁   仲撞玻璃邊縮入梳化底   我已經坐喺地下陪佢   佢都仲咁驚   陰功豬 ~

鼻哥下面損咗   陰功豬   


我 5 點半左右都走 lu   因為里奧大人放工喇 ~

番到屋企 6 點   即預備晚餐喇 ~

是日懶餐 - 蒜香金沙骨 + 旺菜粉絲煲

蒜香金沙骨 - 第一次整呢個餸   里奧大人話好味道呀   最衰我炒蒜頭嘅時候行開咗   一番埋位見到蒜頭已經燶唒   嗚嗚嗚嗚 ~

旺菜粉絲煲 - 開咗 2 包金象牌粉絲   完全唔掂   煮出嚟係散修修   口感又腍 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後沖涼喇 ~

今晚同里奧大人一齊睇 "驚奇的傳聞"   一集係一個鐘多少少   我同里奧大人講話最多睇到 11 點 15 分要瞓   唔想追劇追到成日夜瞓呀   我覺得今次自己可以節制好叻   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言