2021年1月12日星期二

金菇肥牛卷 + 蒜蓉炒豆苗 ( 12-JAN-2021 )




( 12-JAN-2021  TUE )

感恩一覺瞓天光   呢排超級夜瞓   再瞓得唔好就不得了 ~

早餐食腿蛋治   唔想食多士呀 ~


菇場忙呀   臨食飯前仲要做一個好煩嘅 Report ~ 

Lunch Time 出去行陣   買完 Lunch 都即番菇場   條街真係好鬼凍   哈哈 ~


1 點唔夠都開工   因為樣樣都好鬼趕 ~

我依家最煩係第1個 report 資料搬去第2個 report   但其實第一個資料齊全   硬係要分類分類再分類   睇咁多表都亂啦   真係唔明啲老闆點解咁鍾意睇 Report ~

好在 4 點左右搞掂   真係要抖下   同埋比對眼休息 ~

8 卦叫我一齊去 Pantry 沖嘢飲   佢落朱古力粉   我郁一郁佢隻手   成嚿朱古力粉跌落佢個杯度呀   笑到我哋肚痛   不過佢唔會浪費   將啲粉放入雪櫃   聽日再飲   唉  最衰我啦   唔郁佢就無事   咁諗住郁一郁只會跌少少朱古力粉嘛   估唔到跌一嚿囉 ~

放工即走   番到屋企即沖涼   之後要預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 金菇肥牛卷 + 蒜蓉炒豆苗

金菇肥牛卷 - 牛板腱真係唔錯   無乜肥膏   下次會再買   今次用黑椒汁   我覺得好味呀 ~

蒜蓉炒豆苗 - 完全失敗   無鑊氣嘅   同埋我又驚唔熟   所以加水焗   搞咁多嘢   之得就咁淥就算啦   哈哈 ~

大清潔完又要沖多次涼   仲要洗多次頭   天氣凍真係好唔想洗頭   哈哈 ~

8 點幾開始睇劇   一路睇一路估   真係費心又費神  怪不得次次睇完咁攰啦 ~

又睇到接近 12 點   我同里奧大人講話睇完呢套劇要停一停   晚晚咁夜瞓唔係咁好呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言