2021年1月21日星期四

燒汁洋蔥牛仔骨 + 瑤柱扒豆胚 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 21-JAN-2021 )

好想食臘腸   所以每人半條





( 21-JAN-2021  THU )

感恩瞓得唔錯   最開心係隻左手無痺痛喇   真的要感謝神 ~

今日里奧大人 WFH   又陪我食早餐喇 ~


食緊嘅時候   佢話唔記得開電視   我話特登唔開咁樣可以傾偈   佢話相對無言喎   神經病   哈哈 ~

食完抖陣先番工   咁其實都唔錯㗎   因為巴士無咁多人坐呢 ~

菇場唔忙呀   可以抖下 ~

里奧大人次次一睇到關於食極唔肥嘅字眼呢   就會好開心話好啱妳呀   快啲埋嚟睇啦   肯定唔方好嘢   


呢啲 "吃不胖" 同 "能瘦" 字眼   擺明就係為為食嘅人而設   所以里奧大人必定會買比我呢   我話見到咁多嘢食   會越睇越肚餓喎   我眼中只見到食物㗎咋   哈哈哈哈


好得意呀



Lunch Time 去銀行入票   之後再行陣   買埋鯪魚球米就番菇場喇 ~


呢排無咁忙喇   可能年尾 ~

今日放工即走人   感恩趕到班車   可以早 15 分鐘番到屋企㗎 ~

放低袋就即預備晚餐   咁我拎咗三包沙爹湯底出嚟   同里奧大人講話放心   幾時打邊爐都有湯底㗎喇   里奧大人笑住話妳自己想打邊爐之嘛   講到好似我想打咁   哈哈哈哈   咁佢又無講錯嘅 ~

6 點唔夠預備   7 點鬆啲先可以開餐 ~

是日晚餐 - 燒汁洋蔥牛仔骨 + 瑤柱扒豆胚 + 芫茜皮蛋魚片湯

燒汁洋蔥牛仔骨 - 今次色水唔夠   同埋影完相先知無落到汁   哈哈 ~

瑤柱扒豆胚 - $20 份咋   所以即買 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 好耐無飲魚湯   又係時間飲喇 ~

洗埋碗就沖涼   之後睇福音電影   因為聽晚開組要分享 ~

睇完再即睇 "驚奇的傳聞"   但睇咗半集都瞓   原來只係 10 點 45 分   咁都好   早啲瞓好啲 ~

沒有留言:

發佈留言