2021年1月26日星期二

傷心酸辣粉 (外賣) @ 屋企 ( 26-JAN-2021 )

皇牌二人套餐
原價 $138 (外賣 8 折 $115) 


傷心酸辣粉 x 2   里奧大人轉米線


酸辣土豆絲 - 爽爽地口感   但好鬼辣 


香酥軟骨 - 呢個超級好味道   我叫嘅時候以為係豬軟骨呀   如果知道係雞軟骨   我唔會叫喇   里奧大人唔鍾意食呢


夫妻肺片 - 里奧大人成日話要夫妻肺片   佢之前都叫夫妻的世界做夫妻肺片㗎   痴鬼線   最搞笑係佢根本唔知夫妻肺片係乜來   我話係牛肚囉   之得嚇佢話係牛脷牛耳啦   哈哈


炸墨魚餅 (2塊) - OK 啦   終於有樣唔辣   我其實樣樣都要少辣   但樣樣都好鬼辣   真係食到好傷心流淚呀   哈哈


( 26-JAN-2021  TUE )

今朝好似涼涼地   但就潮濕囉 ~

早餐食奶醬多   真係食到悶 ~


菇場唔忙呀   可以抖抖 ~

Lunch Time 同 8 卦一齊去萬寧買嘢   之後買埋 Lunch 就番菇場 lu ~


之前兌換利是錢   估唔到今日就有   咁啱今晚去剪髮   我又唔想將啲錢放喺菇場   咁家姐話髮型屋有 Locker   我都照去剪髮喇 ~

5 點 20 分就有利是錢   我走嘅時候   我直接放包銀紙入袋   BG 之後走來比個茶莊環保袋比我   話用個家常啲嘅環保袋安全啲   仲叫我小心啲呀   嗰一刻真係好感動呀 ~


遲咗少少走   感恩去到巴士站即有車 ~

今次剪得非常滿意   佢係最大膽嘅一個髮型師   因為好多都唔敢將我前面頭髮剪到好短呢 ~

剪完就拿拿聲去買傷心酸辣粉   我好想快啲番屋企呀   咁樣先覺得安全 ~

食完抖陣就沖涼   里奧大人 8 點半開會   9 點 40 分先開完   要即睇 "驚奇的傳聞" 喇 ~

睇大結局喊到我死呀   今晚又 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言