2021年1月24日星期日

蜜糖燒汁焗雙丸 + 酸辣無骨鳳爪 (外賣) + 翡翠苗 ( 24-JAN-2021 )

家姐又買咗米餅同乳酪比我   之後係都要比埋個名月蘋果   話唔係成日有貨喎


好味   但好硬   哈哈哈哈


( 24-JAN-2021  SUN )

今朝 9 點左右都自然醒   咁都起身沖涼 ~

等埋家姐電話就出發買早餐   之後去家姐屋企喇 ~

依家如果星期六探唔到 Berry   我都盡量星期日探   但之後番實體崇拜就探唔到㗎喇   不過到時又應該可以星期六探了   哈哈 ~


衰女唔比我抱喇   依家肯定鍾意工人姐姐啦   嗚嗚嗚嗚 ~

不過我唔會理佢   我仍然會痴住佢呢   呵呵 ~

一見到件雞肉   就即刻流咗大大滴口水


個頭好似淩空咁



佢應該係眼瞓嘅


對眼都無哂神


我係咁搓佢個身 


阿呆姐   哈哈哈哈


我影緊佢   佢個鼻哥掂到個 Mon   所以影咗呢張相出來   都幾恐怖   哈哈哈哈


好搞笑   我明明幫家姐整嘢   之後佢入房   咁我難得見到 Berry 喺梳化瞓覺   我即過去攬住佢   家姐出嚟話奇怪唔見我又靜哂   仲話明明整緊嘢都可以走開嘅 ~

佢其實已經瞓咗   見我行埋去又醒一醒
 

見佢咁   之後我比隻手佢 "long" 住下巴等佢瞓




瞓咗一陣間就周圍走 lu


同家姐講開巨強   佢話佢朋友喺廁所牆貼咗隻假巨強   家姐一入去就嚇到死死下   話佢真係黐黐哋線   哈哈 ~

真係女仔人家好少鍾意呢啲囉   家姐話有人買先出奇   呢句好好笑 ~

我好記得好耐之前同家姐探佢   佢話養咗隻免仔   上天台一見到隻免   嚇到我同家姐以後覺得免仔好恐怖呀   我哋心目中係細細隻嘛   點知隻兔仔好似細狗仔咁大   真係掂都唔敢掂呀 ~

12 點幾跟車去新都城   居然又見到船頭   真係邪囉   尋日佢問我係咪去探家姐 ?!   我話唔係呀   所以唔會撞到佢   點知今日撞到   我真係第一次呢個時間去新都城   係咪咁有緣呀 ~

家姐同姐夫食嘢   我就周圍行   到時睇下會唔會一齊走 ~

里奧大人 2 點半放工   咁啱家姐食完番屋企   所以家姐車到我去巴士站   感恩好快有巴士   好快去到 APM 了 ~

同里奧大人食完嘢就行 APM   最後去埋一田買酸辣無骨鳳爪就番屋企喇   咁就已經 5 點 ~



番到屋企沖埋涼就燜冬菇   6 點幾開始預備晚餐 ~

今晚煮個辛辣麵比里奧大人食   佢完全唔知㗎   一見到個麵不知幾開心呢 ~

是日懶餐 - 蜜糖燒汁焗雙丸 + 酸辣無骨鳳爪 (外賣) + 翡翠苗

蜜糖燒汁焗雙丸 - 焗丸焗咗半個鐘   估唔到咁耐   我問里奧大人想淥定 BBQ 味道   佢話無所謂   問多次就話 BBQ 味道   哈哈 ~

酸辣無骨鳳爪 (外賣) - 之前同家姐喺一田買滿 $1,000 有張 $50 Coupon   所以就用嚟買鳳爪喇 ~   

翡翠苗 - 本身買咗三盒   但唔想連食三晚   所以就每次食盒半   唔駛咁辛苦   哈哈哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息喇 ~

仍然睇 "驚奇的傳聞"   但睇到 11 點唔夠就瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言