2014年12月22日星期一

錦日本料理 @ 九龍灣 + 地瓜丸蕃薯糖水 ( 22-DEC-2014 )

特色刺身飯 ( 沙律 & 迷你牛肉烏冬 )




天婦羅蕎麥麵


( 22-DEC-2014  MON )

呢幾朝都懶床 10 分鐘先起身   因為被竇入面暖笠笠   唔捨得出去呀   哈 ~

今朝想食芝腿治   點知阿姐寫錯芝蛋治   咁算啦   呢個阿姐好好人   費事佢難做 ~


番到菇場   做埋 report 就可以 hea 過 ~

里奧大人打黎話佢放 5 點   但我仲未知有無得收早噃   本來想去銅鑼灣   但諗諗下都係唔好喇   驚好多人   同埋勁塞車囉 ~

今日有 lunch box   食完之後又落去行   條街勁凍   所以行百佳   又去昅下澳洲保利牛奶   人都顛呀   每 pack $25 咋   仲要唔係咩特價喎   但之前睇係原價 $40.x   搞咩呀   即打比媽咪   叫佢一陣去睇下係咪真係 $25 ~

1 點 48 分終於收到 email 通知 4 點放工   我仲諗住無得放早添   都唔明點解次次都要咁遲先通知   奇奇怪怪 ~

4 點即走喇   番到屋企煲定蕃薯糖水   咁今晚就咁翻熱就得 ~

家姐公司派嘅聖誕禮物   家姐話 Teresa Festival 係貴嘢喎   我未聽過呀   哈

我覺得無咩味噃

家姐無啦啦 whatsapp 話我知   " 今晚做冬   買咗盒齊老未   好味道 "   好在我知佢係講 " 齋滷味 "   佢話我明咪得囉   咁又係  哈哈 ~

里奧大人 5 點 45 分先放工   咁我越坐
越凍喎   所以 6 點都出門口去錦攞位喇 ~

好在里奧大人 6 點 20 分就到   因為我好餓呀   慘啦   依家天氣凍   好似成日想食嘢咁   我唔想咁呀   我要減肥 ~

食完就去德福行下   因為想買手機比家姐   但諗緊 trade in 定買紅米好囉 ~

咁去 Zara 睇衫   又比里奧大人買咗件褸   成日叫我唔好買嘢   次次又自己買嘢   又貴喎   我買嘢呢   又話我買買買   衰 ~

番到屋企都 8 點幾喇   沖埋涼就整蕃薯糖水   食完暖笠笠   里奧大人好驚食我煮嘅糖水   因為佢成日話太多料   蕃薯糖水只係食蕃薯   紅豆沙只係食紅豆   哈哈 ~

咁我刷牙嘅時候   里奧大人無啦啦問我去唔去西安   最搞笑係電視劇嘅對白係 " 去唔去又點呀 ? "   超爆笑呀   接得啱啱好   哈哈 ~   

勁攰呀  11 點就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言