2014年12月14日星期日

豉油王煎虎蝦 + 大眼雞 + 腐乳唐生菜 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 14-DEC-2014 )








( 14-DEC-2014  SUN )


今朝 9 點半醒咗喇   食埋早餐   番屋企沖涼   再抖陣就番教會 lu ~







又影下先   好在我唔鍾意呢 d 公仔咋   因為呢 d 公仔都唔平囉








擺呢個公仔都要用好多位啦   哈   不過又真係幾靚嘅


我同里奧大人講   次次都唔知影咗 d 咩咁   咁里奧大人就叫我咁影 ^^






崇拜之後就去買餸   里奧大人就番屋企做公司嘢喇 ~


天氣凍真係好快餓   2 點半出去食 tea   食完行陣先番屋企 ~




為咗食呢個餐包   先食呢個麵餐咋 @@







抖陣就預備晚餐喇   今晚要去睇波鞋   所以 7 點開飯 ~


是日晚餐 - 豉油王煎虎蝦 + 大眼雞 + 腐乳唐生菜 + 芫茜皮蛋魚片湯


豉油王煎虎蝦 - 家姐之前買比我架   到依家先排到佢呢 ~     


大眼雞 - 加 d 甜豉油同蔥花   都幾好味 ~     


腐乳唐生菜 - 懶呀   所以買唐生菜   浸半個鐘搞掂 ~  


芫茜皮蛋魚片湯 - 媽咪之前比咗 d 芫茜比我   我又唔記得蒸魚時整埋佢喎   所以再買多 2 扎芫茜滾湯囉 ~


食完已經 8 點   搞掂哂之後抖陣   8 點半去德福睇波鞋   不過唔啱心水添 ~


番到屋企即沖涼喇   之後睇陣電視同食生果   11 點幾瞓 lu ~





沒有留言:

發佈留言