2014年12月29日星期一

黑椒三文魚骨 ( 29-DEC-2014 )

1 pack 有 5 件   真係好抵呢   但光波爐每次只可以焗 2 件   所以要分 3 次焗   有 d 麻煩   哈哈 


( 29-DEC-2014  MON )

今朝又好凍呀   好似得 12 度   房嘅玻璃窗直頭濛查查添呀  室溫真係相差咁大 ?!

里奧大人無啦啦同我講   話我尋日去找數嘅時候   媽咪同佢講話唔知點解我咁火爆   里奧大人就同媽咪講   佢最憎比人屈   哈哈   因為家姐唔會理佢媽咪講咩   都懶得理佢   但我唔會囉   我都同里奧大人講架   如果佢屋企人屈我   我都會發顛鬧架   一視同仁   哈哈 ~

餓呀   要食芝腿治 ~

番到菇場做 report   搞掂就 hea 過 lu   好難得呢 ~

食完 lunch box 就幫家姐去一田買白胡椒粉   之後再去買頸巾比姐夫   行多陣就番菇場喇 ~


實在太好喇   忙咗陣又 hea 等放工   呵呵 ~

放工諗住搵人整廚房燈   點知話 d 師傅放哂假   要下星期先得   咁由佢 lu   下星期再搵 ~

行行下有人叫我   原來係 "煩單"   以前喺菇場真係唔覺得佢會講嘢   木木獨獨咁   依家做咗基金呢行   完全係開籠雀咁   不過都係講基金呢 d   所以我傾咗 10 分鐘左右都走喇 ~

番到屋企醃好三文魚骨   之後抖陣   今晚煮丁麵   所以就自己食先 lu ~    

是日懶餐 - 黑椒三文魚骨  

黑椒三文魚骨 - 同光波爐焗真係十級方便   因為唔駛 d 油彈到周圍都係   同埋最正係"必" 哂 d 油出黎   唔駛入口油林林   上次用煎 pan 煎勁多油呀   食完好滯   所以家姐教我用光波爐呢   呢 pack 三文魚骨係佢買比我架   仲有 1 pack 喺冰格   下次會叫家姐再買   因為平靚正呀 ~   

里奧大人 8 點半番到屋企   一話煮丁麵佢食就勁開心 ~

搞掂哂都 9 點幾   咁諗住徑步   不過對眼好痛呀   所以都係唔徑 lu ~

沖埋涼就食生果   睇陣電視   11 點瞓喇 ~
       

沒有留言:

發佈留言